گفتگوی دکتر سید نورالدین امیری شهردار بندر بوشهر با اصحاب رسانه

گفتگوی دکتر سید نورالدین امیری شهردار بندر بوشهر با اصحاب رسانه
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر دکتر امیری شهردار بندر بوشهر به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دفتر کار خود میزبان اصحاب رسانه ، هفته نامه ها و سایت های مجازی بودند.

در این نشست صمیمی خبری دکتر سید نورالدین امیری با اظهار خرسندی از فرصت پیش آمده و نیز تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره با تشریح عملکرد فعالیت‌های سه ماهه انجام گرفته از دوره انتصاب خود؛ عمده ترین محورهای نشست خبری مزبور را بیان برنامه های دهه مبارک فجر چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پروژه های در حال اجرا و همچنین برنامه های گرامیداشت روز بوشهر( ۱۸ اسفندماه) اعلام نمودند. وی با اظهار اینکه برای جلوگیری از هدر رفت هزینه ها و سرمایه های شهر، خود را موظف به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ادوار گذشته می‌دانم، تصریح نمودند با مذاکره و تلاش‌های انجام گرفته ، روند اجرای پروژه های چرخ و فلک و پارک بهزاد ریشهر و ساماندهی پارک لیان و گذر ۴۵ متری کوی سرتل به جاده نیروگاه با آهنگ بیشتری در حال انجام است و انتظار می‌رود تا قبل از سال جاری و یا اوایل سال آینده به مرحله اتمام برسند.امیری با اظهار اینکه سازوکار مطالعه و برنامه ریزی را در اجرای پروژه ها از اولویت های جدی خود می دانم، ابراز نمودند کلیه پروژه های مدیریت شهری بر استراتژی ( سازه محور و عمران محور) استوار خواهند بود.
وی با بیان اینکه منابع مالی شهرداری تحت تاثیر وضعیت اقتصادی کنونی سیر نزولی داشته است، افزودند: جهت ممانعت از حیف و میل اعتبارات از آزمون و خطا در اجرای پروژه ها پرهیز خواهیم نمود. وی با توجه به عقب ماندگی محلات جنوبی بعنوان محلات کم برخوردار، توسعه و رشد متوازن محلات مذکور را از اولویت‌های مهم مدیریت شهری برشمرده و از اجرای (طرح تجدید نظر در ضوابط و کاربرد حریم سکونت گاههای ۷ تا ۱۰ کیلومتری حریم نیروگاه اتمی) از ابتدای سال جاری به عنوان طرحی کالبدی و کارشناسانه در تثبیت ساخت و سازهای محلات یاد شده به عنوان ضرورت و دستاورد چند ساله مدیریت شهری خبر دادند.
امیری با اظهار اینکه بوشهریک شهرفرهنگی است و طرح سرای محلات با عنایت به هویت خاص محلات درهمین راستا احداث می شود اضافه نمودند درهفته بوشهرطرح گذر فرهنگ با مشارکت هنرمندان برای عرضه محصولات فرهنگی استارت زده خواهد شد و مکان این طرح حد فاصل دانشکده هنر و معماری دربافت قدیم و مدرسه فرهنگی،تاریخی سعادت خواهد بود.وی با بیان اینکه به پیشنهادات همشهریان احترام قائلم، ساخت یک میدان رو به روی پارک شغاب در جهت کاهش ترافیک و در راستای طرح چالش شهروند عنوان نمودند.
سید نورالدین امیری پروژه های در پیش روی مدیریت شهری را تقاطع غیرهمسطح میدان مطهری ، احداث 50 چشمه سرویس بهداشتی، خرید25 دستگاه کانکس مجهزبه سرویس بهداشتی و حمام،احداث سردرب ورودی شهربوشهر، نصب المان های میادین، تکمیل لوپ های تقاطع غیرهمسطح آزادی و نصب علایم و تابلوهای راهنمای آن،تکمیل پارک های مروارید و لیل، اصلاح های هندسی ترافیکی سطح شهر،آسفالت کوچه های خاکی مناظق 1و2 اعلام کرده و اظهار امیدواری نمودند پروژه های یاد شده درکمترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.
 شهردار بندر بوشهر با بیان اینکه در آستانه نوروز سعی کرده ایم تمام امکانات و زیرساخت های لازم را جهت رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی مهیا کنیم، اظهار امیدواری نمودند که مسافران نوروزی با خاطره ای خوش بوشهر را به مقصد دیارشان ترک نمایند. در ادامه خبرنگاران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و شهردار بندر بوشهر با سعه صدر به سوالات آنان پاسخ فرمودند.

 

گفتگوی  شهردار بندر بوشهر با اصحاب رسانه

 

گفتگوی  شهردار بندر بوشهر با اصحاب رسانه

گفتگوی  شهردار بندر بوشهر با اصحاب رسانه


گفتگوی  شهردار بندر بوشهر با اصحاب رسانه
گفتگوی  شهردار بندر بوشهر با اصحاب رسانه


۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۸:۵۱
تعداد بازدید : ۱,۵۱۰
کد خبر : ۲۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید