دعوت شهردار بندر بوشهر دکتر سید نورالدین امیری به منظور حضور پرشور اقشار مختلف مردم بوشهر به شرکت در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن

دعوت شهردار بندر بوشهر دکتر سید نورالدین امیری به منظور حضور پرشور اقشار مختلف  مردم بوشهر به شرکت در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن
دهه ی فجر انقلاب اسلامی، دهه ی تجلی کرامت انسان ها، آرمان ها و ارزش های ناب اسلامی و ایرانی است. روزهای ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی است. انقلابی برخاسته از بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از حماسه ی سرخ عاشورای حسینی (ع) و امید و انتظار سبز مهدوی (عج) به رهبری عالمی وارسته و پیری فرزانه، امام امت و فریاد رسای مستضعفین جهان ، امام خمینی (ره)، که نوری از امید و روشنایی در دل محرومان و مظلومان عالم برافروخت.
اینک در این بزنگاه حساس تاریخی در چهل سالگی انقلاب مردمی ایران و در آستانه ی شروع فصلی نوین در دهه ی پنجم انقلاب لازم است  که شکوه و سربلندی ملت ایران پای ارزش های انقلابشان را جشن گرفت و گرامی داشت. ملتی که در طی چهل سال از فشار تهدید و تحریم مستکبران شرق و غرب نهراسیدند و استوار و محکم پای آرمان های انقلابشان و در پشت امام و رهبری مدبرانه ی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) یک دل و با صلابت ایستادند تا آرمان های انقلاب به ثمره ای درخشان در منطقه و جهان تبدیل شود.
اینجانب در برابر عزم سترگ ملت ایران بویژه شهروندان ولایت مدار بوشهر که همواره پرچم دار مبارزه با استعمار و استبداد بودند و در هشت سال حماسه ی دفاع مقدس مرزداران خلیج فارس و کیان جمهوری اسلامی ایران بوده اند سر تعظیم و احترام فرود می آورم و  عموم مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت مدار بوشهر را به حضوری پرشور و خلق حماسه ای دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن دعوت می نمایم.  

سید نورالدین امیری _ شهردار بندر بوشهر
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۵۵
تعداد بازدید : ۱,۳۱۶
کد خبر : ۳۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید