برگزاری جلسه ستاد تسهیلات مهر در شهرداری بندر بوشهر+ تصاویر

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات مهر در شهرداری بندر بوشهر+ تصاویر

به گزارش واحد خبر و رسانه  مدیریت ارتباطات و امور بین املل شهرداری بندر بوشهر جلسه ستاد تسهیلات مهر در سالن اجتماعات شهرداری بندر بوشهر برگزار گردید.

در این جلسه که با ریاست رمضانی معاون اجرایی خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر برگزار گردید ضمن تسلیت ایام محرم با توجه به مصادف شدن آغاز سال تحصیلی و اول مهر  با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله حسین (ع) تاکید گردید ضمن حفظ حرمت این ایام آغاز سال تحصیلی جدیدبه شکل شکوهمند و شایسته ای برگزار گردد در این راستا مقرر گردید موارد  ذیل از سوی شهرداری مناطق و سازمان ها  پیگیری شود.

حرص و اصلاح درختان، خط کشی عابر پیاده جلوی مدارس و نصب اقلام ترافیکی ،در خصوص شست وشوی مدارس به صورت محدود با توجه به مشکل کمبود آب، ماشین آلات و نیروی کاری در اختیار مدارس قرار گیرد، جمع آوری نخاله های ساختمانی ، ترمیم معابر خیابان ها جلوی مدارس، اصلاح نقاط ترافیکی، ساماندهی سرویس های مدارس با استفاده از سامانه سپند به صورت آزمایشی، آئین استقبال از کلاس اولی ها ، اهدا بسته های فرهنگی به دانش آموزی ، اجرای نمایش خیابانی ، بازرسی فنی و ایمنی مدارس به منظور پیشگیری از حوادث ، آموزش ایمنی برای دانش آموزان از اول مهر ماه، مشارکت در برنامه های بازگشایی مدارس بود.

فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بندر بوشهر در این  جلسه افزود ماه مهر برای دانش آموزان باید محیطی با نشاط و جذاب فراهم گردد و در همین راستا شهرداری بندر بوشهر در خصوص آمادگی و پاکسازی شهر و خط کشی پیاده رو و ایمنی مسیر کودکان و سرورس های مدارس را یادآور شد.

ایشان در حاشیه جلسه در خصوص اقدامات اخیر شهرداری در خصوص پایش تصویری شهر بوشهر به منظور امنیت بیشتر شهروندان ، اجرای فیبر نوری در سطح منطقه یک و دو و همچنین کاشت بیش از 15000 اسلحه نهال گل کاغذی در سطح شهر خبر داد.رسانه جدیدستاد تهسیلات مهر
ستاد تهسیلات مهر
ستاد تهسیلات مهر
ستاد تهسیلات مهر
ستاد تهسیلات مهر
ستاد تهسیلات مهرستاد تهسیلات مهر

۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۰۸
تعداد بازدید : ۱,۰۳۹
کد خبر : ۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید