معارفه امیری شهردار بندر بوشهر در جلسه شورای اداری شهرداری بندر بوشهر

معارفه امیری شهردار  بندر بوشهر در جلسه شورای اداری شهرداری بندر بوشهر
آیین تکریم خورشیدیان سرپرست شهرداری و معارفه امیری شهردار بندر بوشهر در جلسه شورای اداری شهرداری بندر بوشهر با حضور اعضای شورا مدیران شهرداری و اصحاب رسانه برگزار گردید.

آیین تکریم خورشیدیان سرپرست شهرداری و معارفه امیری شهردار  بندر بوشهر در جلسه شورای اداری شهرداری بندر بوشهر با حضور اعضای شورا مدیران شهرداری و اصحاب رسانه برگزار گردید.
در این نشست دهدار رییس شورای اسلامی شهر بوشهر ضمن بر شمردن ویژگی های علمی و توانمندهای امیری به عنوان گزینه ی منتخب شورا در سمت شهردار بوشهر و تبریک به ایشان از زحمات و تلاش های خورشیدیان در طول مدت سرپرستی شان در شهرداری تشکر و تقدیر نمودند .
در این نشست خورشیدیان با توضیح اقدامات چهار ماه ی خود در مدیریت مشکلات مالی، برنامه ریزی برای ایجاد منابع درآمدی پایدار از محل ایجاد شبکه فیبر نوری و پایش تصویری ، توسعه فضای سبز و شروع پروژه های عمرانی از همراهی و اعتماد اعضای شورا و همکاری مجموعه ی شهرداری تشکر و قدر دانی نمودند.
در این نشست پس از قرائت حکم انتصاب امیری در سمت شهردار بندر بوشهر از سوی وزیر کشور ، حکم ایشان از سوی دهدار رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اهدا گردید.
امیری با تشکر از اعتماد اعضای شورا اسلامی شهر بوشهر با اشاره به وضعیت چالش ها و مشکلات شهر بوشهر بر ارایه ی راهبر های مبتنی بر علم و تغییر بر رویکرد گفتمان ها و روز آمدی پاسخ ها در مواجه با مشکلات شهری  و انسان محوری مبتنی بر نگاه عالمانه در برنامه ریزی های شهری اشاره نمودند.
ایشان پاک دستی، اخلاق اداری، توانمندی و کارآمدی، تکریم ارباب رجوع را از ملاک های اصلی خود در تقویت و بهبود سیستم اداری و مدیریت شهر عنوان نمودند.
اعضای شورا ضمن تبریک به شهردار جدید بوشهر حضور ایشان را آغاز فصلی جدید در خدمت به شهر و توسعه و آبادانی شهر دانستند و خواستار تلاش و همراهی با ایشان شدند.
توسلی عضو شورای اسلامی شهر بوشهر با گلایه از برگزاری مراسم معارفه ی شهردار در روز جمعه توسط استانداری، شورا و شهرداری را نهادی مردمی دانستند و لازمه ی شانیت این مراسم را  حضور مردم و شهروندان در مراسم معارفه شهردار بوشهر عنوان نمودند.
ایشان همچنین با بر شمردن توانمندی های نیروها و سرمایه های  انسانی شهرداری که اکنون در سمت های مدیریتی در خارج از استان به عنوان مدیران موفق حضور دارند، خواستار توجه به بدنه شهرداری و استفاده از افراد توانمند داخل مجموعه بر مبنای شایستگی برای تغییرات شدند و از شهردار خواستند تا در این خصوص  از توجه به برخی  سفارشات اجتناب نماید و ملاک را توانمندی و کارامدی مدیران قرار بدهد.
در این نشست شمشیری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و بانوان شورای اسلامی شهر بوشهر انتصاب و شروع بکار شهردار جدید را اتمام بسیاری از چالش ها و مشکلات یکساله ی گذشته دانستند و ابراز امیدواری نمودند با همدلی بیشتر اعضای شورا از امروز چرخ توسعه شهری به حرکت درآید و شاهد تحول های خوبی در شهر باشیم و در این خصوص اعضا نیز با کنار گذاشتن برخی تفاوت سلیقه ها و اختلاف نظر ها شهردار را همراهی نمایند.
امیری با تشکر از نقطه نظرات اعضای شورا ملاک خود را در انتخاب مدیران کارآمدی و شایستگی در کنار دیگر ملاک های مورد خود  عنوان نمودند و بر بکارگیری نیروهای ارزشمند مجموعه تاکید نمودند.

 

معارفه شهردار در شهرداریمعارفه شهردار در شهرداری
معارفه شهردار در شهرداری
معارفه شهردار در شهرداری
معارفه شهردار در شهرداری
معارفه شهردار در شهرداری

۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۵
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۹۱۲
کد خبر : ۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید