برگزاری جلسۀ کمیته منابع درآمدی با حضور شهردار بندر بوشهر

برگزاری جلسۀ کمیته منابع درآمدی با حضور شهردار بندر بوشهر
جلسۀ کمیته منابع درآمدی شهرداری با حضور امیری شهردار بندر بوشهر و دیگر اعضای کمیسیون مربوطه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید.

برگزاری جلسۀ کمیته منابع درآمدی با حضور شهردار بندر بوشهر :
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردار بندر بوشهر، جلسۀ کمیته منابع درآمدی شهرداری با حضور امیری شهردار بندر بوشهر و دیگر اعضای کمیسیون مربوطه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید. در ابتدای این جلسه مدیر اداره درآمد گزارش جامع ای از وضعیت در آمدی 6 ماهه نخست سال جاری ارائه نمود. همچنین در این جلسه شهردار  بندر بوشهر در خصوص تشکیل کار گروه ها و کمیته های تخصصی و راهبردی منابع درآمدی و نیز ترسیم افق و چشم اندازهای نوین سیستم درآمدی در راستای درآمدی زایی پایدار و بهره گیری از تجارب و اندوخته های شهرداری های موفق کشور سخنان مبسوطی ایراد فرمودند.
وی با تعیین ضرب العجل دو هفته ای به اعضای کمیته خواستار تدوین شیوه نامه نوین منابع راهبردی درآمدی با حرکت به سمت و سوی ایجاد منابع درآمدی پایدار و نیز مدیریت کاهش هزینه ها گردیدند. سپس اعضای کمیته با تشریح مسائل و مشکلات حوزه کاری خود در خصوص کاهش منابع درآمدی و راه های جذب آن به تفکیک پیرامون موضوعات و محورهای مطروحه به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود و برخی راهکارها پرداختند.

 


جلسه کمیته منابع درآمدی
جلسه کمیته منابع درآمدی
جلسه کمیته منابع درآمدی
جلسه کمیته منابع درآمدی

۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۱۰
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردار بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۶۸۷
کد خبر : ۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید