کاشت 2000 اصله نهال درخت مرکبات در محلات شهر بوشهر

کاشت 2000  اصله نهال درخت مرکبات در محلات شهر بوشهر
با حضور سیدنورالدین امیری شهردار ، کیوان هاشم زاده و پویا دولابی اعضای شورای اسلامی شهر و محمدرضا حسین پور رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر، در آئینی کاشت درختان مرکبات در محلات جنوبی و شمالی شهر بوشهر آغاز گردید.
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، با حضور سیدنورالدین امیری شهردار ، کیوان هاشم زاده و پویا دولابی اعضای شورای اسلامی شهر و محمدرضا حسین پور رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر، در آئینی کاشت درختان مرکبات در محلات جنوبی و شمالی شهر بوشهر آغاز گردید.
شهردار بندر بوشهر در خصوص توسعه و گسترش فضای سبز شهری و نقش و اهمیت آن در زندگی جوامع امروزی ، گفت: در سال 1397 بهبود وضعیت محیط شهری و سطح زیر کشت گل های فصلی و نهال کاری نسبت به سال قبل از آن، از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است و در سال جاری نیز اجرای طرح های گسترده فضای سبز با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد. 
امیری در ادامه خاطر نشان کرد : توسعه و آبادانی شهر بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست ، لذا از شهروندان شریف بوشهری میخواهم تا ضمن مساعدت و همکاری با شهرداری، در راستای حفظ و نگهداری فضای سبز شهری کوشا باشند. 
 حسین پور نیز در پایان به رویکرد جدید این سازمان و مطالبه شهروندان در خصوص کاشت و جایگزینی درختان مرکبات بجای سایر گونه های مزاحم کاشت شده در سطح شهر اشاره کرد و افزود: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری تمام تلاش خود را در راستای بهبود و توسعه فضای سبز شهری بکار خواهد بست و در این راستا از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نخواهد کرد.


کاشت نهال
کاشت نهال

 

کاشت نهال
 
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰
تعداد بازدید : ۱,۷۳۱
کد خبر : ۱,۳۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید