نشست هماهنگ سازی اجرای عملیات پروژه تقاطع غیرهمسطح مطهری برگزار شد

نشست هماهنگ سازی اجرای عملیات پروژه تقاطع غیرهمسطح مطهری برگزار شد
نشست هماهنگ سازی عملیات اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح مطهری در سالن اجتماعات شهرداری با حضور سیدنورالدین امیری شهردار ، جمعی از معاونین ، رؤسای سازمان ها و مدیران شهرداری مرتبط با این پروژه ، پیمانکار و مشاور این پروژه برگزار شد .
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، نشست هماهنگ سازی عملیات اجرای  پروژه تقاطع غیرهمسطح مطهری در سالن اجتماعات شهرداری با حضور سیدنورالدین امیری شهردار، جمعی از معاونین، رؤسای سازمان ها و مدیران شهرداری مرتبط با این پروژه، پیمانکار و مشاور این پروژه برگزار شد.
سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر، از پروژه تقاطع غیرهمسطح مطهری به عنوان مهم ترین پروژه عمرانی شهرداری در سال 98 خبر داد.
امیری در این جلسه بر لزوم برنامه ریزی و پیشبرد دقیق اهداف این پروژه تاکید کرد و افزود:
میدان مطهری یکی از شریان های اصلی شهر بوشهر محسوب می شود که ساماندهی ترافیک در این محدوده باعث روانسازی ترافیک در دیگر شریان های متصل به آن خواهد شد. 
وی در ادامه خواستار اطلاع رسانی های لازم و همچنین هماهنگی بخشهای مختلف مرتبط با این پروژه شد و خاطرنشان کرد:
پیمانکار تلاش کند تا این پروژه با سرعت و در کمترین زمان ممکن و  با بهترین کیفیت به بهره برداری برسد.
بدیهی است در این جلسه پیرامون مسائلی از جمله:
جذب اعتبار لازم، تجهیز کارگاه (ورود ماشین آلات سنگین و فنی و حفار )، قفسه گذاری، شروع بکار دستگاه حفار، رفع موارد معارض، تهیه مصالح لازم، استقرار مخزن، در نظر گرفتن و بررسی فضاهاهای اطراف تقاطع از جمله ترمینال درون شهری اتوبوسرانی، فضای سبز، راستگردها، جداول و کانال ها و رفوژ و پل عابر پیاده و ... صحبت شد و مقرر شد در زمان اجرای پروژه نسبت به رفع گره های ترافیکی، برنامه ریزی لازم بعمل آید.
دکتر امیری در پایان ابراز امیدواری کرد با همراهی و همدلی که بین شهرداری و شورای محترم اسلامی شهر بوشهر و البته صبر و شکیبایی شهروندان وجود دارد، بتوانیم گامهای مثبت و موثری در راستای سرعت بخشیدن به روند توسعه شهر و خدمت رسانی به شهروندان عزیز برداریم.

 


جلسه تقاطع مطهری
جلسه تقاطع مطهری
جلسه تقاطع مطهری
جلسه تقاطع مطهری

۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۳۹۰
کد خبر : ۱,۳۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید