خدمات تعمیرگاه موتوری شهرداری بندر بوشهر مرهون تلاش های بی وقفه همکاران فنی این واحد می باشد

خدمات تعمیرگاه موتوری شهرداری بندر بوشهر مرهون تلاش های بی وقفه همکاران فنی این واحد می باشد
خدمات تعمیرگاه موتوری شهرداری بندر بوشهر مرهون تلاش های بی وقفه همکاران فنی این واحد می باشد: موضوع خدمات رسانی شهری و التزام به تعهدات سازمانی در خصوص تأمین ماشین آلات لژستیک خدمات شهری و حتی المقدور درآمدزایی پایدار از این طریق می‌بایست سرلوحه کار متولیان امر باشد زیرا توقف های کوتاه و طولانی هر خودرو می تواند ضرر و زیان مالی و خسارت های زیانباری برای سازمان متبوع در پی داشته باشد.
 موضوع خدمات رسانی شهری و التزام به تعهدات سازمانی در خصوص تأمین ماشین آلات لژستیک خدمات شهری و حتی المقدور درآمدزایی پایدار از این طریق می‌بایست سرلوحه کار متولیان امر باشد زیرا توقف های کوتاه و طولانی هر خودرو می تواند ضرر و زیان مالی و خسارت های زیانباری برای سازمان متبوع در پی داشته باشد.
 امروزه استفاده از روش های سنتی تعمیرگاهی درهمه تعمیرگاه های پیشرفته و بزرگ منسوخ شده است به دنبال توسعه و بزرگ شدن ساختار تشکیلاتی مجموعه مدیریت شهری و به تبع آن افزایش ناوگان سبک و سنگین، خدمات سرویس دهی و تعمیرگاهی خودرو ها در یک دوره زمانی کوتاه به جهت اداره تعمیرگاه به روش پیشین (سنتی) اقتصادی نبوده و ادامه این روند می تواند توقف تعدادی از خودروها را در پی داشته باشد. عدم استفاده از این تجربه تلخ می تواند در آینده ضررهای جبران ناپذیری را به دنبال آورد.
 در روش های سنتی زمانی که خودرو دچار نقص فنی می‌گردد اقدام به تعمیر آن می نمایند که این روش اکنون در متد های جدید تعمیر به هیچ عنوان پذیرفتنی نمی باشد در روش های جدید تعمیر و نگهداری موسوم به(pm)  خودرو پیش از بروز خرابی و اشکال توسط گروهpm بازدید برنامه ریزی شده می گردد و بعد از مطالعه و بررسی آن تعویض و تعمیر به موقع قطعه بر روی خودرو انجام می پذیرد تا از توقف طولانی مدت خودرو جلوگیری به عمل آید از این رو راه اندازی واحد(pm) باهدف جلوگیری از توقف خودروها می‌تواند افق و چشم‌انداز درخشانی را در راستای صرفه جویی بهینه به لحاظ اقتصادی برای مجموعه مدیریت شهری به ارمغان آورد.
 به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر تعمیرگاه موتوری شهرداری بندر بوشهر با قدمتی بیش از نیم قرن در خیابان شهید مطهری مجاور ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر واقع گردیده است که فعالیت‌های چشمگیر آن بر همه همکاران مجموعه مدیریت شهری پوشیده نیست. 
در همین راستا تصمیم گرفتیم با آقای سهراب رستمی مسئول واحد مزبور پیرامون خدمات واحد تحت امر خود مصاحبه ای ترتیب دهیم  ایشان با سابقه‌ای قریب  به ۱۸ سال کار در قسمت های مختلف شهرداری حدود سه سال است که به عنوان مسئول تعمیرگاه موتوری شهرداری عهده دار این سمت می باشد.
 وی قبل از هرچیزی بازدید و تعمیر پیشگیرانه برای جلوگیری از توقف خودروها را ضروری دانسته و پیگیری مداوم وضعیت خودرو ها با محاسبه بار و میزان ساعات کار خودروها مطابق برنامه زمانبندی شده و همچنین تعویض قطعات فرسوده پیش از خرابی خودروها را از اولویت های کاری خود بر شمردند.
وی مساحت تقریبی تعمیرگاه را ۱۷۸۲ مترمربع عنوان کردند و خدمات واحد تعمیرگاه را به تفکیک شامل بخش های سرویس و نگهداری و تعمیرات کلی موتوری و جلوبندی خودرو های سبک و سنگین شهرداری ذکر نمودند و دامنه خدمات فنی و سرویس دهی تعمیرگاه را شامل ماشین آلات و خودروهای لوژستیک راه سازی و آسفالت و خدمات شهری عنوان کردند و افزودند در صورتی که توان و تخصص همکاران فنی ما پاسخگوی نیازها نباشد از ظرفیت‌های فنی بیرون از تعمیرگاه جهت رفع نیازمندی ها استفاده خواهیم کرد.
 سهراب رستمی خدمات سرویس دهی کارواش و آپارات (پنچرگیری) و تعویض روغن و خرید و تعویض قطعات و لوازم یدکی را از دیگر فعالیت‌های مجموعه تحت امر خود عنوان نمودند و ابراز امیدواری کردند در آینده‌ای نه چندان دور شاهد جایگزینی روشpm  به جای روش های سنتی انجام کار فعلی در تعمیرگاه موتوری شهرداری باشیم.
رستمی با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ همکاران خود در واحد تعمیرگاه که در تمامی ایام هفته و حتی روزهای تعطیل بدون هیچ گونه چشمداشتی به فعالیت مشغولند آنان را مستحق بهترین ها دانست و خواستار پاسداشت زحمات آنان گردید.


خدمات تعمیرگاه موتوری شهرداری بندر بوشهر
خدمات تعمیرگاه موتوری شهرداری بندر بوشهر
خدمات تعمیرگاه موتوری شهرداری بندر بوشهر
خدمات تعمیرگاه موتوری شهرداری بندر بوشهر
خدمات تعمیرگاه موتوری شهرداری بندر بوشهر
خدمات تعمیرگاه موتوری شهرداری بندر بوشهر
۲۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۹
تعداد بازدید : ۲,۶۱۴
کد خبر : ۱,۴۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید