شهردار بندر بوشهر : اعضای شورای اجرایی "شهر دوستدار کودک" منصوب شدند

شهردار بندر بوشهر : اعضای شورای اجرایی "شهر دوستدار کودک" منصوب شدند
"شهر دوستدار کودک"، شهری است که کودکان را در کانون توجه قرار داده و در جهت مناسب‌سازی، مطلوب‌سازی و بسترسازی از منظر کالبدی، اجتماعی و فرهنگی شهر برای فعالیت کودکان تلاش می‌نماید.
 
 
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر اعضای شورای اجرایی "شهر دوستدار کودک" را منصوب کرد.

بر اساس این گزارش ، در احکامی جداگانه که به امضای امیری شهردار بندر بوشهر رسیده است ؛ فردین خورشیدیان معاون شهرسازی و معماری شهرداری به عنوان رئیس شورا ، مهدی عالی پور سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری و ایرج حسین پور مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و محمدصادق سعیدی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری به عنوان اعضای شورا و همچنین محمدرضا احمدی فر مدیر اداره شهرسازی و معماری شهرداری بندر بوشهر به عنوان دبیر شورای اجرایی "شهر دوستدار کودک" منصوب شدند . 
شایان ذکر است فعالیتهای این شورا که چشم انداز محیطی سالم و ایده آل را برای رشد و تعالی کودکان در نظر می گیرید ، شامل برنامه‌ریزی و مدیریت، نظارت (طرح‌ها و برنامه‌ها) و ارزیابی، مناسب سازی و ایمن سازی فضاهای عمومی ، ایجاد راههای امن به مدرسه ، توسعه خانه های اسباب بازی ، فعالیت‌های ترویجی، شناسایی منابع و امکانات حمایتی مردمی از کودکان ، مشارکت در برگزاری جشن های مرتبط با کودک در سطح شهر ، فعالیتهای  آموزشی و امور پشتیبانی از برنامه‌ها و اقدامات مرتبط با "شهر دوستدار کودک" می‌شود.
گفتنی است در این زمینه شهرداری بندر بوشهر در همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط فعالیت می‌کند و چشم‌انداز کلی آن ، نائل شدن کشور به عنوان کشوری دارای شهرهای دوستدار کودک در منطقه با توسعه شهرهایی الگو  در این زمینه می‌باشد .
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ۲۳:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۶۹۳
کد خبر : ۱,۴۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید