‹‹برگزاری آیينه نوا››

‹‹برگزاری آیینه نوا››
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، آیین تجلیل از مداحان اهل بیت(ع) و خانواده آنان با حضور شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر، معاونان، رؤسا و مدیران شهرداری توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بندر بوشهر در تالار قصر برگزار شد.
سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر برگزار کرد؛
«آئینه نوا»، همایشی برای تجلیل از ذاکران اهلبیت (ع)


همایش تجلیل از همسران و خانواده‌های مداحان بوشهری تحت عنوان «آئینه نوا» با حضور پیشکسوتان نوحه‌سرای بوشهر، شاعران آئینی، بانوان مداح، اعضای شورای شهر بوشهر، شهردار و معاونین شهرداری و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر برگزار شد.
این همایش باقرائت قرآن و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز و در ادامه با خوشامدگویی دکتر سیدنورالدین امیری شهردار و دکتر ابوذر دهدار ریاست شورای شهر بوشهر همراه شد. پخش دو کلیپ‌ویدیوی تهیه‌شده در واحد تولید محتوا و رسانه سازمان فرهنگی شهرداری در خصوص عزاداری آئینی، اجرای زنده موسیقی توسط حسین کشتکار خواننده خوش‌صدای بوشهری، تجلیل از بانوان مداح، شاعران آئینی، همسران و خانواده‌های مداحان و... از دیگر برنامه‌های برگزارشده در این شب به‌یادماندنی بود.
در این همایش، شهردار بندر بوشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، حضور در جمع مداحان و ذاکرین اهلبیت(ع) را یک افتخار عنوان کرد و از زحمات مداحان و خانواده‌های ایشان در ترویج فرهنگ عاشورایی و سیره اهلبیت(ع) قدردانی کرد.
رئیس شورای شهر بوشهر نیز ضمن خوشامدگویی به مداحان و ذاکران اهلبیت(ع)، ویژه‌برنامه «آئینه نوا» را اقدامی تحسین‌برانگیز عنوان و ابراز امیدواری کرد که این مراسم در سال‌های آتی نیز ادامه یافته و از زحمات این عزیزان تجلیل به عمل آید.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به برگزاری همایش «آئینه نوا» گفت: مداحان و ذاکران اهلبیت (ع) در دو ماهه محرم و صفر از طلایه‌داران ترویج سیره اهلبیت(ع) هستند. مداحان و ذاکران آئینی در شب‌های محرم و صفر و همچنین سایر مناسبت‌های عزاداری تا پاسی از شب به اجرای برنامه پرداخته و شور و شعور حسینی را در جامعه ترویج می‌دهند که عملی قابل ستایش است.
دکتر احمد بارگاهی ضمن تشکر از همکاری کانون مداحان استان بوشهر در برگزاری این مراسم تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این مراسم توانسته باشیم گوشه‌ای از زحمات مداحان عزیز وخانواده‌های این عزیزان را جبران کنیم.


آیینه نوا
آیینه نوا
آیینه نوا
آیینه نوا
آیینه نوا
آیینه نوا
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۳۳
تعداد بازدید : ۲,۵۱۵
کد خبر : ۱,۶۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید