پیام شهردار بندر بوشهر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

پیام شهردار بندر بوشهر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

شهردار بندر بوشهر با صدور پیامی فرارسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان را تبریک گفت.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، در متن پیام  مهندس حسین صالحیان به مناسبت آزادسازی خرمشهر آمده است:
بسمه تعالی 
تاریخ ایران اسلامی همواره سرشار از افتخارآفرینی و حماسه است که در سایه نقش آفرینی مردمانی غیور و سرفراز از اقصی نقاط ایران اسلامی حاصل شده است.
در این بین آزادسازی خرمشهر نیز یک فتح الفتوح است که با ایستادگی و از خود گذشتگی زنان و مردانی شجاع و نترس بدست آمده و باید همواره این حماسه سازی تاریخی در اذهان زنده بماند و برای آیندگان بازگو شود.
فتح خرمشهر نمادی از وحدت و همدلی در عرصه دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی بود که امسال تقارن آن با پیروزی مردم مظلوم غزه در برابر رژیم اشغالگر قدس حلاوت آن را برای هم میهنان دوچندان کرده است.
حماسه آزادسازی «خرمشهر» برگ زرینی در عرصه دفاع مقدس ایرانیان است که با رهبری داعیانه امام راحل و فرزندان شجاع و برومند این مرز و بوم محقق شد تا ایرانیان برای همیشه به شکوه و عظمت این پیروزی تاریخی ببالند و بدان افتخار کنند.پیام تاریخی "خرمشهر را خدا آزاد کرد" امام راحل نمادی از عظمت و بزرگی این حماسه و مسجد جامع خرمشهر نماد استقامت جوانانی مومن و دل داده است که بانگ آزادی و آزادگی سر داده و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی به میهن را برای ایران اسلامی ماندگار کردند.

حسین صالحیان
شهردار بندر بوشهر
۳ خرداد ۱۴۰۰ ۰۶:۴۱
تعداد بازدید : ۸۱۹
کد خبر : ۲,۵۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید