شهردشهردار بندر بوشهر در ادامه بازدید مستمر از پروژه‎های عمرانی، پروژه‏های در حال احداث مناطق یک و دو را مورد بررسی قرار داد.ار بندر بوشهر در ادامه بازدید مستمر از پروژه‎های عمرانی، پروژه‏های در حال احداث مناطق یک و دو را مورد بررسی قرار داد.

شهردشهردار بندر بوشهر در ادامه بازدید مستمر از پروژه‎های عمرانی، پروژه‏های در حال احداث مناطق یک و دو را مورد بررسی قرار داد.ار بندر بوشهر در ادامه بازدید مستمر از پروژه‎های عمرانی، پروژه‏های در حال ا
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در تشریح این خبر اظهار کرد: در ارزیابی صورت گرفته روند اجرا پروژه‏ها روند اجرا آنها مطلوب ارزیابی شد که انتظار می رود با حمایت اعتباری لازم این روند همچنان تداوم داشته باشد.
وی بیان کرد: با توجه به عقب ماندگی در برخی از پروژه ها سعی بر این است تا پروژه‎ها در مدت زمان کوتاه تری به بهره‏برداری برسند.
حیدری ادامه داد: در این راستا نظارت بر پروژه‏های عمرانی به صورت هفتگی و حتی در برخی از مواقع به صورت روزانه صورت می‏گیرد تا از تعلل احتمالی در روند پروژه‏ها جلوگیری شود.
وی افزود: شهرداری در اجرا برنامه ها برنامه محوری را در اولویت قرار داده است چراکه این مهم به سرعت بخشی در روند اجرا پروژه ها کمک می‎کند.

 


شهردار-ی-بازدید
شهردار-ی-بازدید

۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۰۷:۳۹
تعداد بازدید : ۲۶۵
کد خبر : ۲,۷۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید