برنامه‌ریزی برای کاهش تصادفات درون شهری در اولویت شهرداری بندر بوشهر قرار گرفت

برنامه‌ریزی برای کاهش تصادفات درون شهری در اولویت شهرداری بندر بوشهر  قرار گرفت
 
شهردار بندر بوشهر گفت: در راستای کاهش آمار فوتی تصادفات درون شهری اصلاح نقاط حادثه خیز، نصب دوربین‌های کنترل سرعت و همچنین نصب علائم هشدار دهنده در اولویت کار شهرداری قرار گرفت.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در نشست با رئیس پلیس راهور شهرستان بوشهر اظهار کرد: با توجه به بالا بودن آمار تصادفات درون شهری، شهرداری بوشهر آمادگی دارد تا از تمام ظرفیت ها برای کاهش این آمار استفاده کند.
وی بیان کرد: نصب دوربین ‎های کنترل سرعت و ثبت تخلف در معابر پرتردد نیز در اولویت شهرداری است چراکه در کاهش تصادفات نقش بسیار موثری دارد.
حیدری ادامه داد: در این زمینه شهرداری بندر بوشهر در تعامل تنگاتنگ با پلیس راهور است تا از محل این ظرفیت نیز بتوان اقدامات قابل توجهی را اجرایی کرد.
وی عنوان کرد: در این زمینه برای  احداث ایستگاه‌های ثابت پلیس راهور در سطح شهر همکاری لازم صورت خواهد گرفت.
حیدری افزود: در کنار همه این موارد از شهروندان فهیم بوشهری نیز انتظار است با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سهم خود در کاهش آمار تصادف های درون شهری را ایفا کنند.
رئیس پلیس راهور شهرستان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 23 نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند که با توجه به بالا بودن این آمار باید از ظرفیت‏های لازم برای کاهش آمار فوتی‏ها استفاده کرد.
حاجی زاده افزود: بوشهر در مدت یاد شده در افزایش تصادفات درون شهری رتبه چهار کشور را داشته است که بدون شک نیمی از آمار فوتی‎ها به دلیل وجود نقاط حادثه خیز بوده که باید برای اصلاح این نقاط تلاش کرد.
وی بیان کرد: کلیه معابر دوربین شهری باید به دوربین کنترل سرعت و ثبت تخلفات تجهیز شود چراکه در کاهش سرعت رانندگان تاثیر بسزایی دارد.
حاجی زاده ادامه داد: در ارتباط با خیابان های پرتردد شهر بوشهر نیز نصب دوربین بسیار حائز اهمیت است که انتظار می رود در راستای کاهش سرعت و پایین آمدن تلفات در اولویت کار شهرداری بوشهر قرار گیرد.



جلسه دفتر شهردار
جلسه دفتر شهردار
۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۰۶
تعداد بازدید : ۳۹۱
کد خبر : ۲,۷۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید