شهروندان بوشهری بزودی تغییرات سطح شهر را لمس می کنند؛ روند رسیدگی به پرونده‎های کمیسیون ماده صد تسریع شد

شهروندان بوشهری بزودی تغییرات سطح شهر را لمس می کنند؛ روند رسیدگی به پرونده‎های کمیسیون ماده صد تسریع شد
شهروندان بوشهری بزودی تغییرات سطح شهر را لمس می کنند//روند رسیدگی به پرونده‎های کمیسیون ماده صد تسریع شد/ بازدید سرزده از پروژه‎های عمرانی شهرداری بندر بوشهر

شهردار بندر بوشهر گفت: در راستای شتاب بخشی به روند پروژه‎های عمرانی بازدید از آنها به صورت مستمر صورت می‎گیرد.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در نشست با معتمدان محلات بوشهر اظهار کرد: رویکرد بازدید از پروژه‎های عمرانی سرزده و در برخی موارد نیز شبانه انجام می‌شود تا این برنامه منجر به زحمت برای معتمدان محلات نکند.
وی بیان کرد: در راستای شفافیت و صداقت با شهروندان هیچگاه قول و وعده‎ای به آنان نمی‏دهم که بخواهم روزی پیش آنها بدقول شود ولی شهروندان بدانند مجموعه شهرداری شبانه روز برای خدمت رسانی آستین همت بالا زده و تاکنون نیز کارهای ارزشمندی را انجام دادند.
حیدری ادامه داد: بسیاری از این اقدامات ملموس است و در همین مدت کوتاه نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده است. 
وی گفت: شهروندان به عنوان چشم و گوش بینا شهر خودشان پروژه‎ها دیر یا زود لمس می‏کنند هر چند که تا به امروز نیز با همت مجموعه شهرداری اقدامات قابل توجهی انجام شده است.
وی عنوان کرد: آغاز عملیات اجرایی احداث گذر سرتل-نیروگاه، بهسازی مسیر دسترسی به آرامستان، شتاب بخشی به روند رسیدگی به پرونده‏های کمیسیون ماده 100، آسفالت شمار قابل توجهی از کوچه‎های خاکی، افزایش روشنایی پارک‎ها و معابر، برنامه ریزی برای احداث پلاژ بانون در پارک لیان تنها گوشه ای از خدمات انجام شده طی این چند هفته گذشته است.
حیدری ادامه داد: تعمیر و بهسازی چندین سرویس بهداشتی و راه‌اندازی سایر سرویس‎ها تا 2 ماه آینده و انتخاب پیمانکار برای جمع آوری سگ‌های ولگرد به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان بزودی اجرایی خواهد شد. 
وی اضافه کرد: در موضوع مخزن های زباله نیز برخی از مخزن‎های فرسوده تعویض شده و برای سایر مخزن ها فرسوده نیز اعتبار موردنیاز برای خرید 500 مخزن جدید اختصاص یافته است. 
حیدری ادامه داد: ساماندهی بازار ماهی فروشان با استفاده از ظرفیت شهروندان و شیلات، ساماندهی حفاری با مشارکت دستگاه‏های حفار و رسیدگی به ساخت وسازهای غیرمجاز از اولویت های مهم شهرداری است که در این زمینه کارهای ارزشمندی انجام شده است.
وی عنوان کرد: شهرداری معتمدان محلات را بازوانی توانمند در کنار خود می بیند و همواره از دیدگاه ها و پیشنهادات ارزنده آنان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان استفاده می‎کند.
حیدری افزود: هر چند مدیریت شهری در بازدید روزانه از محلات مشکلات را به طور دقیقی رصد می‌کند اما با این حال معتمدان می‏توانند با توجه به تسلط خود به محلات در انتقالات کاستی ها و نارسایی ها به مدیریت شهری اقدام کنند.
وی ادامه داد: شهرداری بندر بوشهر از لحاظ نیروی انسانی از قابلیت بالایی برخوردار است که احیاء این ظرفیت‎ها کمک قابل توجهی به پیشبرد اهداف مدیریت شهری می‎کند.
حیدری افزود: شهر بوشهر با قدمت ارزنده سیاسی، فرهنگی، مذهبی و کانون توجه جهانیان در ادوار تاریخی این روزها حال و روزها خوبی ندارد که باید با کار و تلاش جهادی نگاه شهروندان به مدیریت شهری ارتقا یابد و بارقه های امید در دل آنان روشن شود.
وی عنوان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان با ایمان و اعتقادی راسخ هر آنچه در توان داشتند عرضه کردند که دستاوردهای ارزشمندی برای ایران اسلامی داشت و بدون شک جوانان انقلابی با الگوگیری از هشت سال دفاع مقدس برای کار وتلاش جهادی انتخاب کنند.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری


۲۹ آبان ۱۴۰۰ ۰۷:۳۶
تعداد بازدید : ۳۷۰
کد خبر : ۲,۷۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید