برگزاری جلسه شورای معاونین شهرداری با حضور شهردار بندربوشهر

برگزاری جلسه شورای معاونین شهرداری با حضور شهردار بندربوشهر
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، جلسه راهبردی شورای معاونین شهرداری با حضور حسین حیدری شهردار بندر بوشهر،در سالن همایش های شهرداری برگزار گردید. در ابتدای این جلسه  شهردار بندر بوشهر ضمن خوشامدگویی به  مدعوینی که در این جلسه حضور داشتند، هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی و استفاده از نقطه نظرات یکدیگر، در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری عنوان نمودند.
ایشان هدف اصلی مجموعه شهرداری را خدمت به شهروندان و شهر بوشهر ارزیابی نموده و ابراز امیدواری کردند که سال ۱۴۰۰ را با جدیت و تلاش شبانه‌روزی همکاران شهرداری پشت سر گذاشته و در عمران و آبادانی بندر بوشهر قدم‌های خوبی برداشته شود. عمده ترین مسائل مورد بحث در این جلسه ؛هم اندیشی در خصوص بررسی و رفع موانع و مشکلات جاری شهرداری ،ساماندهی امور در حوزه های مختلف اداری، مالی، فرهنگی، خدماتی، عمرانی، حمل و نقل،و ارائه راهکارهای مناسب و سازنده پیرامون موضوعات یاد شده بود که پس از بحث و تبادل نظر در راستای موضوعات مطروحه تصمیماتی اتخاذ گردید.
در ادامه این نشست شهردار بندر بوشهر در سخنانی پیرامون ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار نمودند؛ با توجه به اینکه تصمیم قطعی در خصوص سفرهای نوروزی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا تا کنون اتخاذ نشده است و احتمال عبور و اسکان مسافرین در بندر بوشهر نیز وجود داردباید مسیر ها و محل های اسکان و تردد مسافران نوروزی قبل از شروع سفرها، تعیین گردد تا بتوان این مکان‌ها را به صورت منظم برنامه ریزی و ساماندهی نمود.
وی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین نوروز تاکید کرده و با بیان اینکه امسال با رویکرد نوآوری و خلاقیت در زیباسازی شهری و توجه به ایجاد نوروزگاه ها کار ها به سمتی هدایت خواهد شد که علاوه بر توجه به مسافران، همشهریان بوشهری نیز بیشترین استفاده را از اقدامات صورت گرفته داشته باشند، تصریح نمودند؛ با سلسله اقداماتی که قرار است در آستانه سال نو انجام شود ضرورت توجه ویژه به ایام خجسته نوروز را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
شهردار بندر بوشهر اضافه نمودند؛ با هماهنگی های بین بخشی مجموعه دست‌اندرکار و پرهیز از موازی کاری ها و رفع نقاط ضعف و با استفاده از تجارب  گذشته انتظار می‌رود بتوانیم خدمات شایان تر و بهینه تری نسبت به سالیان قبل به مسافران نوروزی ارائه نماییم.
 

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری

۱۹ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۴۲
تعداد بازدید : ۳۹۴
کد خبر : ۲,۸۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید