پنجمین نشست مردمی اعضا شورای اسلامی شهر بوشهر و شهردار بندر بوشهر در مسجد حضرت زینب (س) محله تنگک اول

پنجمین نشست مردمی اعضا شورای اسلامی شهر بوشهر و شهردار بندر بوشهر در مسجد حضرت زینب (س) محله تنگک اول

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در نشست مشترک شورای اسلامی شهر بوشهر و شهردار بندر بوشهر با ساکنان محله تنگک در مسجد حضرت زینب (س) اظهار کرد: در این راستا کمیسیون بودجه شهرداری  بندر بوشهر در تلاش است تا تعرفه های درآمدی را مشخص و سایر پارامترهای موردنیاز را روی کاغذ بیاورند.
وی بیان کرد: با همه این مشکلات برای حل خواسته‏های بحق شهروندان با حرکتی انقلابی و جهادی گام برداشته خواهد شد.
وی یادآور شد: نگاه شورا و شهرداری بندر بوشهر همواره تمرکز به در کنار مردم و همراه بودن با مردم و رصد مشکلات آنان از نزدیک است.
وی گفت: در این راستا برای سال آینده پروژه‌های شهرداری بندر بوشهر با بودجه واقع ترسیم و اجرایی خواهد شد.
حیدری اظهار کرد: مشکلات در بوشهر از سال های متوالی انباشته شده و اکنون شهرداری با کاهش فراوان اعتبارات روبرو است که با این حال درخواست همه محلات بحق و وظیفه تمام مدیران است که بتوانند کارهای مردم را دنبال کنند و امیدهای رفته از مردم را برگردانند.
شهردار بندر بوشهر با اشاره به اینکه درفرصت زمانی باقیمانده سال، شورا اسلامی شهر بوشهر و شهرداری شمار قابل توجهی از مشکلات قابلیت حل دارد، اظهار کرد: در خیلی از محلات تنگک شبکه فاضلاب اجرا نشده و این مانع برای آسفالت کوچه‎ها است.
وی افزود: نگاه شورا و شهرداری بوشهر توزیع عادلانه برای کل محلات و بویژه جنوبی است چراکه در این محلات کار بخوبی نشده و عقب‌ماندگی‎های زیادی وجود دارد.
حیدری ادامه داد: مشکلات محله‏ های جنوبی به حدی است که چنانچه در چهار سال شبانه روز نیز وقت گذاشته شود باز نیاز به کار وجود خواهد داشت.
وی بیان کرد: در محله‏ها تنگک‎ها برخی از ساخت و سازها غیرمجاز و بدون رعایت استانداردا انجام شده است که این رویه و واقع شدن برخی از واحدها در گذر کار شهرداری برای تملک و آسفالت کوچه‏ها را دشوار می‌کند.
حیدری افزود: با این وجود شهرداری بندر بوشهر با تمام توان پای کار آمده تا مشکلات شهروندان را به حداقل برساند.
 

 

گزارش تصویری
گزارش تصویری

گزارش تصویری

 

۲۶ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۱۱
تعداد بازدید : ۵۰۲
کد خبر : ۲,۸۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید