جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با حضور شهردار بندر بوشهر

جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با حضور شهردار بندر بوشهر


 به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، در سلسله نشستهای تسهیلات نوروزی که به منظور استقبال باشکوه گسترده از نوروز ۱۴۰۱دردفترشهردار تشکیل گردید، شهردار بندر بوشهر با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های موجود برای دستیابی به اولویت‌های خدمات رسانی اظهار داشتند: فعالیت‌هایی که در ایام نوروز از طرف مدیریت شهری اتفاق می افتد می تواند به عنوان شاخص اقدامات شهرداری در طول سال مورد ارزیابی قرار گیرد و این فعالیت ها در خاطرات مردم به یادگار خواهدماند.
مهندس حسین حیدری افزودند: شرایط خاص به وجود آمده برای ایام عید نوروز می تواند به عنوان نقطه عطفی در نوع خدمات رسانی به همشهریان گرامی نیز قلمداد شود که استفاده از پتانسیل های موجود  تجربه خوبی را هم برای شهروندان و هم برای مدیران شهری می تواند به دنبال داشته باشد و مجموعه مدیریت شهری باید این احساس خوشایند ایام نوروز را با اقداماتی مطلوب و مناسب به همشهریان هدیه نمایند.
حیدری اظهارنمودند: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، امسال نیز به مثابه هر سال علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر اقداماتی در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان و ارتقاء سطح رضایتمندی آنان می بایست در دستور کار قرار گیرد.
ایشان ابراز داشتند: علی‌رغم شیوع ویروس کرونا ستاد استقبال از بهار شهرداری بندر بوشهر بایستی به منظور خدمات رسانی به شهروندان و ارتقاء سیما و منظر شهری، زیبایی و نشاط و شادابی میان شهروندان را در آستانه سال نو سرلوحه کار خود قرار دهند.
شهردار بندر بوشهر با اشاره به لزوم بزرگداشت آداب و سنن نوروز باستان افزودند؛ مردم در شرایط کنونی نیازمند روحیه مضاعف هستند لذا هیچ فعالیتی مربوط به استقبال از بهار که برای همشهریان متضرر نباشد از جمله فضا آرایی شهری و گل کاری ها نبایدتعطیل ویا با وقفه  انجام شوند.
حسین حیدری ضمن تاکید بر هماهنگی فی مابین کمیته‌های تخصصی کارگروه ستاد تسهیلات سفر، اظهار داشتند؛  بایستی تلاش شود تا با مدیریت همه‌جانبه و یکپارچه، امکانات و شرایط پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در شهر به نحو مطلوب مهیا گردد.
حیدری با اذعان به جانمایی مراکز اقامتی و اسکان مسافران نوروزی، دهکده گردشگری و پارک شغاب را با توجه به زیرساخت ها و دارا بودن وسعت زیاد و امکانات کافی، بهترین محل های اسکان برای گردشگران و جذب توریست برشمردند و یادآور گردیدند؛ با تمهیدات اندیشیده شده در نوروز آینده سعی خواهیم کرد، در چند جای سطح شهر از جمله؛ دهکده گردشگری غرفه ها و بازارچه های اغذیه فروشی و صنایع دستی را برای رفاه حال مسافران عرضه نماییم.
ایشان اظهار امیدواری کردند؛ تا با رخت بر بستن ویروس منحوس کرونا و تزریق روحیه نشاط و شادابی به هم میهنان، در نوروز آینده، میزبان خوبی برای هم وطنان عزیز از اقسی نقاط کشور باشیم.
درپایان مدیران مناطق، روسای سازمان ها و کارشناسان مربوطه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص نحوه برگزاری موارد مربوط به ایام تعطیلات نوروز پرداخته و مطالبی را به تفکیک ارائه نمودند.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری


۳۰ دی ۱۴۰۰ ۰۰:۱۷
تعداد بازدید : ۶۹۹
کد خبر : ۲,۸۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید