نشست هم اندیشی شهردار بندر بوشهر با فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر

نشست هم اندیشی شهردار بندر بوشهر با فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، شهردار بندر بوشهر در دفترکار سردار سوسنی فرمانده نیروی انتظامی استان حضور یافته و با وی دیدار کردند.
در این نشست صمیمی، سردار سوسنی ضمن اظهار خرسندی از حضور مهندس حسین حیدری و همراهان، نقش و جایگاه مدیریت شهری را در عرصه‌های گوناگون خدمات شهری و اداره شهر ، مهم و حائز اهمیت برشمردند، و از زحمات و تلاش‌های مجموعه دست اندرکار شهرداری بندربوشهر، تقدیر به عمل آوردند.
در ادامه این نشست ، شهردار بندر بوشهر ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، با ابراز خوشحالی از این دیدار، پیرامون تعامل و همکاری‌های دوجانبه، در راستای ترافیک شهری، کاهش تصادفات ، ( نصب سرعت کاه، علائم  ترافیکی،نصب دوربین های ثابت وسیار)،سیستم پایش تصویری، رفع سد معابر و همکاری تنگاتنگ مأموران نیروی انتظامی با متولیان امر در سایر بخش های مدیریت شهری و تامین امنیت عمومی شهر و شهروندان،، سخنان مبسوطی ایراد فرمودند.
وی صلابت و حضور مقتدرانه نیروی انتظامی را در عرصه‌های مختلف جامعه مایه آرامش و سرافرازی دانسته و از زحمات و تلاشهای شبانه روزی آن نیرو در برقراری نظم و امنیت عمومی شهر و همشهریان، تجلیل و ستایش نمودند.
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۲۳
تعداد بازدید : ۴۷۳
کد خبر : ۲,۸۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید