رییس شورای اسلامی شهر بوشهر، سال آینده شاهد تحولات بزرگی در شهر بوشهر خواهیم بود

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر، سال آینده شاهد تحولات بزرگی در شهر بوشهر خواهیم بود

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، رییس شورای اسلامی شهر در آیین آغاز برنامه های هفته نکوداشت روز بوشهر در گلزار شهدا بهشت صادق گفت:  شهدا  مشعل روشن هدایت برای جامعه هستند که باید در هر زمان و مکانی مقام و منزلت آنان پاس داشته شود.
جعفر پورکبگانی  در ادامه افزود بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری با مبلغ ۱۴۰۰میلیارد تومان به تصویب شورا رسید که نسبت به ادوار قبل رشد بسیار چشمگیری داشته است و انشالله در سال آینده شاهد تحولات بزرگی در توسعه و عمران  شهر خواهیم بود .
رییس شورا خاطر نشان کرد در شورا ممکن است بین اعضای شورا دعوا و بحث  باشد اما مباحث برای این است که اتفاقاتی خوب برای مردم رقم بخورد و شرمنده مردم فهیم بوشهر نشویم .
پورکبگانی تصریح کرد تمام تلاش ما این است که اتفاقات خوب در توسعه شهر رقم بخورد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به آینده امیدوارم با یک امید ژرف بودجه سال آینده شهرداری را تصویب نمودیم که در پایان سال آینده شاهد باشیم که اتفاقات بزرگی در شهر رقم خورده است .
رییس شورا با اشاره به همکاری بسیار خوب دستگاههای اجرایی با شورا و شهرداری گفت استاندار محترم و جناب فرماندار بارها اعلام کردند که از هر اقدامی  که در شورا و شهرداری  جهت پیشرفت و شکوفایی شهر مد نظر قرار بگیرد حمایت می کنیم. 
  پورکبگانی با قدردانی از فرماندار بوشهر و کمیته انطباق مصوبات شورا گفت : مصوبات شورا در کوتاه ترین زمان به تایید کمیته انطباق رسیده و به شورا ارسال شده است.
رییس شورا با اشاره به  آزاد سازی سواحل در شهر بوشهر گفت :  این آزاد سازی ظرفیت بسیار خوبی برای گردشگری و تفریح مردم ایجاد کرده همچنین بازگشایی گذرهای حیاتی با دیدگاه پدافند غیر عامل که مجوزهای اولیه آن  گرفته شده و در حال نهایی شدن است که تا اردببهشت ماه شاهدعملیاتی شدن آنها خواهیم بود اقدامات بزرگی است که  در کنار سایر پروژه های شاخص در شهر رقم خواهد خورد .


۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۴۴
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۳۷۴
کد خبر : ۲,۸۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید