تجلیل از جانبازان شهرداری بندر بوشهر همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و بزرگداشت روز جانباز

تجلیل از جانبازان شهرداری بندر بوشهر همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و بزرگداشت روز جانباز
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، همزمان با میلاد خجسته حضرت ابوالفضل العباس(ع) قمربنی هاشم و روز جانباز، نشستی صمیمی با حضور سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر،دکتر مهرزاد آسایش عضو محترم شورای اسلامی شهر بوشهر،جناب سرهنگ اسماعیلی فرمانده محترم حوزه اداری بسیج صاحب الزمان (عج)، خداکرم ایزدپناه فرمانده محترم پایگاه مقاومت علی بن ابیطالب (ع) شهرداری، گرشاسب گرشاسبی مدیر حراست، ایرج حسین پور مدیر ارتباطات و امور بین الملل  و جمعی از جانبازان شاغل در شهرداری بندر بوشهر در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

خداکرم ایزدپناه فرمانده پایگاه مقاومت علی بن ابیطالب (ع) شهرداری بندر بوشهر که خود از جانبازان دوران دفاع مقدس می باشد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از دکتر امیری شهردار محترم به دلیل پاسداشت این روزهای عزیز، گفت: در شهرداری بوشهر 150 نفر ایثارگر ، 150 نفر بسیجی فعال ، 150 نفر بسیجی عادی حضور دارند که یک نفر آزاده و 2 شهید نیز تقدیم انقلاب شده است.

وی افزود: شهرداری بوشهر همیشه در صف اول برگزاری و حضور در مراسمات و مناسبتهای مختلف بوده و از این نظر به خود می بالیم. ایزدپناه با تشکر از جانبازان بابت فداکاریها و از خودگذشتگی هایی که انجام داده اند گفت: باز هم در هر زمان که لازم باشد با تمام توان در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم و از آن پاسداری خواهیم کرد.

جناب سرهنگ اسماعیلی فرمانده حوزه اداری بسیج صاحب الزمان (عج)، ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، از شهردار بندر بوشهر و جناب ایزدپناه بابت برگزاری این نشست صمیمی تشکر کرد و افزود: جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی کشور هستند و ما هر چه داریم مدیون شهدا و جانبازان هستیم و تا ظهور منجی عالم بشریت و سرنگونی دشمنان اسلام، پشتیبان ولی فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود. 

در ادامه دکتر سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر عنوان نمودند: بسیار خوشحالم که دوستان جانبازم را دوباره می بینم و در جمع صمیمی شما حضور دارم . امیری با اشاره به نقش جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: جانبازان یادگاران ارزشمند و شهدای زنده انقلاب اسلامی و بهترین راوی برای نسل جدید هستند. وی هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از جانبازان و مهمتر از آن پاسداشت و ترویج آرمانها و ارزشهای والای فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: وجود جانبازان و ایثارگران در جامعه همواره سبب خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تثبیت ریشه های انقلاب و تداوم و مطرح شدن نام ایران در جهان به دلیل ایستادگی و از خود گذشتگی شهدا ، جانبازان و ایثارگران است.

امیری داشتن تقوا،ایثار،شهامت،صبر،ایمان و استقامت را از بزرگترین شاخصه های بارز جانبازان دانست و افزود: جانبازان و ایثارگران درس جانبازی خود را از حضرت ابوالفضل العباس(ع) آموختند و تا پای جان برای حفظ آرمانهای این انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی کنند .امیری در پایان حفظ ارزشهای دینی و آرمانهای شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه سنگین آحاد جامعه ذکر کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با عزت و افتخار در این مسیر گام برداریم.

در پایان این نشست علاوه بر عکس یادبود با اهدا لوح تقدیر  از جانبازان دعوت شده به این نشست تقدیر بعمل آمد.



تجلیل از جانبازان شهرداری بندر بوشهر

تجلیل از جانبازان شهرداری بندر بوشهر
تجلیل از جانبازان شهرداری بندر بوشهر
تجلیل از جانبازان شهرداری بندر بوشهر

تجلیل از جانبازان شهرداری بندر بوشهر

 

۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۵۰
تعداد بازدید : ۱,۷۵۷
کد خبر : ۱,۲۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید