نشست تخصصی وهماهنگی در راستای تصویر برداری هوایی با کاربری های شهری از سطح شهر بوشهر

نشست تخصصی وهماهنگی در راستای تصویر برداری هوایی با کاربری های شهری از سطح شهر بوشهر
نشست تخصصی و هماهنگی در راستای تصویر برداری با کاربر ی های شهری با حضور شهردار بندر بوشهر و نهادهای مرتبط بر گزار گردید.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل  شهرداری بندر بوشهر نشست تخصصی و هماهنگی در راستای تصویر برداری با کاربر ی های شهری با حضور شهردار بندر بوشهر و نهادهای مرتبط بر گزار گردید.

اطلاعات مکانی در هر کشوری زیرساخت اطلاعات و تصمیم گیری های کلانی بوده و رشد و توسعه پایدار نیازمند اطلاعات دقیق، به روز و قابل اطمینان از مناطق شهری و غیرشهری می باشد. یکی از مهمترین دستاوردهای دهه اخیر که بهره گیری از آنها در نقشه برداری توجه زیادی را به خود معطوف کرده است، پرنده های بدون سرنشین یا همان پهپادها می باشند. پهپادها کاربردهای زیادی در زمینه های مختلف دارند.
به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری بوشهر، در نشستی با حضور سازمانهای نظامی و امنیتی در راستای پروژه به روزرسانی سامانه اطلاعات مکانی شهرداری بوشهر در ارتباط با شرایط امنیتی پهپادی که بر سطح شهر بوشهر جهت تصویربرداری هوایی بکار گرفته می شود، مورد بررسی قرار گرفت. از جمله دستاوردهای این نشست که با حضور شهردار بندر بوشهر دکتر سید نورالدین امیری مورد بررسی قرار گرفت می توان به هماهنگی مسیر پروازی پهپاد با برج مراقبت فرودگاه استان، توضیجات شرکت مگفا بر نحوه عملکرد پروازی پهپاد و تصویربرداری بر سطح شهر٬ همچنین تأکید بر   هماهنگی و گسترش ارتباط هر چه بیشتر ارگان های نظامی با پروژه تصویربرداری شهر بوشهر و نقش این پروژه در برنامه ­ریزی شهری و طراحی شهر و همچنین طرح تفصیلی آینده شهر بوشهر و در نهایت توافق نظر همه اعضای شرکت کننده در جلسه مبنی بر نامه شورای تأمین جهت صدور مجوز پروازی پهپاد تصویربرداری اشاره نمود.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۴۹
تعداد بازدید : ۱,۴۷۴
کد خبر : ۱,۳۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید