دیدار رئیس شورای اسلامی و شهردار بندر بوشهر با معاون عمرانی وزیر کشور

دیدار رئیس شورای اسلامی و شهردار بندر بوشهر با معاون عمرانی وزیر کشور
دکتر ابوذر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر و دکتر سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر با دکتر مهدی جمالی نژاد معاون محترم عمرانی و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور دیدار کردند


به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، دکتر ابوذر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر و دکتر سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر با دکتر مهدی جمالی نژاد معاون محترم عمرانی و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور دیدار کردند. 

در این دیدار صمیمی، به بررسی مسائل مختلف در حوزه های عمرانی و اجتماعی و اقتصادی، موضوع راهکارهای افزایش منابع درآمدی و همچنین موضوعاتی از جمله تامین اعتبار پروژه ها و فعالیتهای در دست اقدام شهرداری و برنامه های زیربنایی و زیرساختی و ماشین آلات مورد نیاز شهرداری پرداخته شد. 

ابوذر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گزارش مبسوطی از فعالیت های انجام شده توسط شورای اسلامی شهر بوشهر در دوره پنجم ارائه نمود.

سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر نیز در این جلسه، گزارشی کلی از روند فعالیتهای انجام شده در مدیریت شهری از ابتدای فعالیت خود در شهرداری بندر بوشهر در اختیار دکتر مهدی جمالی نژاد قرار دادند.

 دکتر جمالی نژاد ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای انجام شده و برنامه ها و پروژه هایی که در سطح شهر بوشهر به اجرا درآمده یا در دست اقدام می باشد، این فعالیتها را مثبت ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد در ادامه مسیر هم بتوانید به بهترین شکل ممکن به مردم شریف این شهر خدمت نمایید. 

جمالی نژاد در خصوص اهمیت توجه به توسعه ورزش های همگانی به خصوص ورزشهای قهرمانی و نقش و تاثیر آن در افزایش روحیه شادابی و نشاط در بین آحاد جامعه به ویژه جوانان اشاره کرد و افزود: استان بوشهر ظرفیتها و قابلیتهای خوبی در این زمینه دارد و جا دارد که در این راستا اقدامات و حمایتهای موثرتری توسط نهادهای مرتبط در سطح استان انجام پذیرد.

هچنین در این دیدار در مورد مسائل و نحوه حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر تبادل نظر شد و انشاالله با نگاه مثبتی که در این خصوص بود خبرهای خوبی در راه است.

شایان ذکر است در این جلسه، یک جلد کتابچه مربوط به عملکرد شش ماهه شهرداری بندر بوشهر توسط ریاست شورای اسلامی شهر و شهردار بندر بوشهر،  تقدیم معاون محترم عمرانی وزیر کشور شد.

 

دیدار رئیس شورای و شهردار با معاون عمرانی وزیر کشور

 

۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۰۰
تعداد بازدید : ۲,۳۶۱
کد خبر : ۱,۳۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید