از چهارگوشه شهرداری

از چهارگوشه شهرداری

دیدار شهردار بندر بوشهر با فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی بوشهر:
دکترسیدنورالدین امیری در این دیدار ضمن قدردانی از نیروی دریایی منطقه دوم بوشهر در حراست و پاسداری از کشور و مرزهای آبی نیلگون خلیج فارس از تعامل مدیریت شهری و نیرو دریایی ارتش در بوشهر ابراز خشنودی نمود و افزود : با توجه به کمبود زمین در سطح شهر بوشهر در اختیار گرفتن بخشی از اراضی نظامی شهر می‌تواند به توسعه عمران شهری بوشهر کمک کند و امیدواریم با تعامل خوبی که بین شهرداری و نیروی دریایی ارتش وجود دارد قسمت هایی از اراضی متعلق به این منطقه آزادسازی شوند.
 

 

 

طرح المان شهدای خلیج فارس ، جهت نصب در ورودی شهر بوشهر در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت. از ویژگی های مورد نظر در این طراحی این المان مزین بودن به تصویر حضرت امام خمینی(ره) ، مقام معظم رهبری و سرداران شهید بوشهر و همچنین بهره گیری از المان های بومی شهر می باشد. 

از چهار گوشه شهرداری

 

تعویض سنگهای فرسوده نیوجرسی (مانع بتنی) با سنگهای جدید در دو بریدگی در خیابان شهدای نیروگاه اتمی روبروی تعمیرگاه سازمان حمل و نقل بار و مسافر و همچنین بلوار آزادی نرسیده به بیمارستان خلیج فارس توسط مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر .

 

از چهار گوشه شهرداری

 

واحد فنی امانی به عنوان بازوی اجرایی حوزه معاونت فنی و عمرانی

اجرای عملیات آسفالت ها، ابروها، زیرسازی، خاکبرداری، بیس ریزی تمامی معابر اصلی و تمامی کوچه های واقع در سطح شهر طی 3 مرحله به صورت دستی و مکانیزه به طور کامل توسط واحد فنی و امانی شهرداری بندر بوشهر 

 

 

۳ اَمرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۴۰
تعداد بازدید : ۲,۵۰۲
کد خبر : ۱,۴۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید