بازدید میدانی استاندار ، فرماندار و شهردار بوشهر از پروژه پارک لیان شهرداری

بازدید میدانی استاندار ، فرماندار و شهردار بوشهر از پروژه پارک لیان شهرداری
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری بندر بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار ، مهرداد ستوده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، عباس جمشیدی فرماندار و سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر از پروژه پارک لیان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتها و روند پیشرفت پروژه قرار گرفتند.
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری بندر بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار، مهرداد ستوده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، عباس جمشیدی فرماندار و سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر از پروژه پارک لیان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتها و روند پیشرفت پروژه قرار گرفتند.
اتخاذ تدابیری برای رفع مشکلات و موانع احتمالی پروژه و نیز تاکید بر شتاب بیشتر در اجرای باکیفیت و مطلوب و طبق برنامه زمانبندی از مسائل مطرح شده در این بازدید بود.
امیری شهردار بندر بوشهر نظارت مستقیم و پیگیرانه و بازدیدهای مستمر مسئولین و مدیران شهری از پروژه های عمرانی را موجب دلگرمی مجموعه دست اندرکار مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: این امر می تواند علاوه بر افزایش دقت و کیفیت در اجرای پروژه ها، زمینه ساز تسریع در روند تکمیل آنها باشد.
ایشان خاطرنشان کرد: فاز اول پارک لیان بوشهر با اعتباری معادل 81 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی عملیاتی شده که در فاز نخست اجرای 9000 مترمربع واش بتن و 6000 مترمربع فضای سبز، تامین آب و ساخت مخزن ۲۰۰ متر مکعبی، نیمکت، آلاچیق، سرویس بهداشتی، سرویس حمام، محوطه بازی کودکان و ... پیش بینی شده است. 
وی در ادامه با توجه به شرایط و موقعیت این پارک در کنار ساحل دریا و اختلاف سطح ساحل با سازه های این پروژه و توجه به سلامت شهروندان اظهار کرد: مشاور این پروژه دو طرح پیشنهاد داده که پس از بررسی و تصویب نسبت به ایجاد موج شکن یا ساخت دیواره به جهت جلوگیری از سقوط شهروندان و یا جلوگیری از تخریب احتمالی سازه ها، این مهم نیز عملیاتی خواهد شد . 
عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر  نیز پروژه های این چنینی را از خواسته های بحق مردم عنوان کرد و افزود: پیمانکار با تمام توان خود و با سرعت و کیفیت لازم پروژه را به پیش ببرد و هیچگونه دغدغه ای نداشته باشد . 
گراوند با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: اجرای چنین پروژه هایی می تواند در ایجاد نشاط اجتماعی و سرزندگی و امید تاثیرگذار باشد و ما این آمادگی را داریم تا با تخصیص اعتبار لازم، ضمن افزایش  طرح های عمرانی و پیشرفت و توسعه شهر، حمایت لازم را از شهرداری بندر بوشهر بعمل آوریم.
گفتنی است در پایان این بازدید همگی در جمع نمازگزاران محله امامزاده حضور پیدا کردند.


بازدید پارک لیان
بازدید پارک لیان
بازدید پارک لیان
بازدید پارک لیان
بازدید پارک لیان
بازدید پارک لیان
بازدید پارک لیان
بازدید پارک لیان
بازدید پارک لیان
بازدید پارک لیان
بازدید پارک لیان
بازدید پارک لیانبازدید پارک لیان

۴ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۰:۳۴
تعداد بازدید : ۲,۸۱۱
کد خبر : ۱,۴۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید