شهردار بندر بوشهر: فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا ویروس با جدیت دنبال شود.

شهردار بندر بوشهر: فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا ویروس با جدیت دنبال شود.
شهردار بوشهر اعلام کرد با ابلاغ طرح فاصله گذاری اجتماعی و بستن محل تجمعات مردمی دستوررالعمل های لازم را به معاونت اجرایی و خدمات شهری و سازمان‌های ذیربط  شهرداری جهت تعطیلی پارک ها و بوستان ها و تفرجگاه های ساحلی و تعطیلی سرویس های درون شهری و برون شهری و همچنین جلوگیری از اطراق و برپایی چادرهای مسافرتی در پارکها و اماکن و معابر شهری صادر نموده است.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر دکتر سید نورالدین امیری از همه شهروندان درخواست نمود در طرح قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا مشارکت اجتماعی داشته باشند و در همین خصوص  بسیاری از مردم به کمپین «در خانه بمانیم » پیوستند  اما متأسفانه تعدادی از هموطنان به این امر واقف نبوده که باید به آنها گفت این بیماری فقط مربوط به یک شخص نمی شود و افراد ناقل می‌توانند منبعی برای گسترش این ویروس در خانواده و جامعه باشند.
در ادامه مهدی عالی پور معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر اقدامات انجام شده درخصوص فاصله‌گذاری اجتماعی را تشریح نمودند. عالی پور با اعلام این خبر که تاکنون ورودی و خروجی بوستان های شغاب و پارک ساحلی لیان و همچنین پارک مرجان با استقرار سنگهای نیوجرسی مسدود شده درب بقیه پارک ها  نیز بسته شده است و آلاچیق های ساحلی نیز مسدود خواهند شد.همچنین گروههای گشت‌زنی به صورت چهار شیفت در شبانه روز در حال گشت زنی و جلوگیری از تجمعات و اطراق های اجتماعی خواهند بود. در همین خصوص گروههای گشت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر نیز به صورت مستمر کنترل و  جلوگیری از تردد خودروهای پلاک های غیربومی را به عهده  دارند.
بدیهی است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و نیز مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بوشهر اقدامات ارزشمندی در جهت اطلاع رسانی به شهروندان در مورد رعایت موارد فاصله‌گذاری اجتماعی از طریق رسانه های تصویری ٬ نوشتاری ٬ تلویزیونی و مجازی در  سطح شهر بوشهر انجام داده اند. در همین خصوص اقدامات شبانه‌روزی سازمان مدیریت پسماند و سازمان فضای سبز شهری و همچنین سازمان حمل و نقل بار و مسافر  شهرداری بندر بوشهر و سایر قسمت های مربوطه قابل تجلیل می باشد.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ۱۴:۴۴
تعداد بازدید : ۱,۰۶۸
کد خبر : ۱,۸۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید