نصب سرعتکاه های استاندارد در معابر در راستای آرام سازی جریان ترافیک

نصب سرعتکاه های استاندارد در معابر  در راستای آرام سازی جریان ترافیک
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری اظهار داشت: آرام سازی ترافیک مجموعه ای از استراتژی هایی که توسط برنامه ریزان شهری و مهندسان ترافیک به منظور کاهش سرعت ترافیک استفاده می شود.
 
 مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری اظهار داشت: آرام سازی ترافیک مجموعه ای از استراتژی هایی که توسط برنامه ریزان شهری و مهندسان ترافیک به منظور کاهش سرعت ترافیک استفاده می شود. نتیجه مستقیم این امر افزایش ایمنی ترافیک به ویژه افراد پیاده و دوچرخه سواران است.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر اصغر صابر افزوداجرای روشهای ایمن سازی عابرین پیاده می تواندنقش مهمی درپیشگیری از این تصادفات داشته باشد و انتظار آن است که هیچ گونه تصادفی نه تنها برای عابرین پیاده که برای هیچکس از کاربران راه رخ ندهد زیرا تصادفات قابل پیش بینی و قابل پیشگیری هستند. 
یکی  از مهترین روشهای بهبود ایمنی عابر پیاده کاهش سرعت وسایل نقلیه است . سرعت یکی از مهمترین عوامل در تصادفات عابرین  پیاده  است.
وی افزود آرام سازی جریان ترافیک به ویژه در مناطق مسکونی و حاشیه راه اهمیت زیادی دارد ، این اقدامات موجب کاهش تصادفات به ویژه تلفات عابران پیاده در محدوه این مناطق می شود. راهکارهای متعددی برای آرام سازی جریان ترافیک و کاهش سرعت وجود دارد  بدیهی است با توجه به مطالعات صورت گرفته  و اعلام پلیس راهور شهرستان مبنی بر حادثه خیز بودن نقاط و همچنین مصوبه شورای ترافیک شهرستان اداره حمل و نقل و ترافیک معاونت فنی و عمرانی شهرداری بندر بوشهربه منظور ایمنی و آرام سازی جریان ترافیک نسبت به احداث سرعتکاه های استاندارد در سطح تعدادی از معابر و نقاط حادثه خیز اقدام نموده و در آینده نزدیک درتعدادی از نقاط حادثه خیز دیگر در سطح شهر اجرا می گردد.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ۱۴:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۶۶۱
کد خبر : ۱,۸۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید