مطالبات پاکبانان زحمتکش شهرداری پیگیری و پرداخت شد

مطالبات پاکبانان زحمتکش شهرداری پیگیری و پرداخت شد
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر در جلسه‌ای که با حضور ابوذر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر ٬ فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بندر بوشهر و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری در دفتر شهردار بوشهر برگزار شد مطالبات پاکبانان زحمتکش شهرداری پیگیری و پرداخت شد.
فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بندر بوشهر با اعلام این خبر که مشکل پرداخت مطالبات  پاکبانان عزیز حل شده عنوان نمود حراست از حقوق نیروهای زحمتکش شهرداری در همه مجموعه مدیریت شهری بالاخص پاکبانان عزیز که از زحمتکش ترین اقشار هستندو در تمامی ایام سال و در سرما و گرمای طاقت فرسای بوشهرجمع آوری پسماند شهر را به عهده دارند از اولویت‌های کاری شهرداری می باشد.
وی با تأکید بر پرداخت به موقع حقوق کارگران توسط شرکت پیمانکار خواستار ارائه صورت وضعیت پرداختی به کارگران و بیمه آنان در کوتاهترین زمان شد.
ایشان در ادامه با تأکید بر به وجود آوردن شرایط لازم جهت حفظ سلامت کارگران از ناظرین  پسماند و پیمانکار خواستند امکانات لازم را از جمله لباس ٬ دستکش و ماسک مورد استفاده و فضاهای مورد نیاز بهداشتی را برای آنان تأمین نمایند.
در پایان سرپرست شهرداری بندر بوشهر از همه کارگران پسماند که در اوج شیوع ویروس کرونا خدمات خوبی در ضدعفونی اماکن و تجهیزات شهری انجام دادند تشکر نمودند.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۱۱ تیر ۱۳۹۹ ۰۹:۴۵
تعداد بازدید : ۱,۶۸۸
کد خبر : ۲,۰۱۹

نظرات بینندگان

پاکبانان شهر
5
0
0

سلام ما جمعی از پاکبانان در شهرداری بوشهر از جناب آقای خورشیدیان شهردار عزیز تشکر مینماییم که از روزی که شهردار شده اند به فکر ما قشر فقیر و زحمت کش هستند حقوق مان سر موقع پرداخت میشود از کلیه پیمانکاران دستور داده اند که حقوق و مطالبات ما پاکبانان سر موقع پرداخت شودو تنها صحبتی که میتوانیم بگوییم فقط دعا میکنیم که ایشان سلامت وپایدار وتندرست وزیر سایه امام زمان باشند والسلام


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید