فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر با ۵۰درصد ظرفیت آغاز شد+تصاویر

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر با ۵۰درصد ظرفیت آغاز شد+تصاویر
حسن شجاعی پور رئیس سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری بندر بوشهراز آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی این شهر خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا فعالیت اتوبوسرانی در خطوط مختلف شهر بوشهربا ۵۰ درصد ظرفیت مسافر آغاز شد. 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر شجاعی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا تمام راهکارهای بهداشتی و عملیاتی مورد توجه سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری بوشهر قرار دارد اظهار داشت: پس از آغاز شیوع کرونا از اسفندماه، بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، فعالیت اتوبوس‌های درون شهری بوشهر تعطیل شد.
وی با بیان اینکه مجددأ فعالیت ناوگان اتوبوسرانی درون شهری بوشهر بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا از خرداد ماه آغاز شد گفت: پس از آن با توجه به اینکه تعدادی از رانندگان اتوبوس درون شهری و برخی از شهروندان به بیماری کرونا مبتلا شدند مجدداً نسبت به تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی برابر مصوبه ستاد مقابله با کرونا اقدام شد.
رئیس سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه فعالیت ناوگان اتوبوسرانی  از  اول مهرماه آغاز شد خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، ناوگان اتوبوسرانی از صبح اول مهرماه نسبت به جابه‌جایی مسافر با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند.
در ادامه شجاعی‌پور افزود فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر در 11 خط شهری برابر مصوبه ستاد مقابله با کرونا با ظرفیت 50 درصدی مسافر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند.
وی استفاده از ماسک جهت رانندگان و مسافران را الزامی دانست و تأکید کرد: استفاده از ماسک در اتوبوس‌ها  و رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است.
رئیس سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری بوشهر با بیان اینکه حریم رانندگان با مسافران به سبب  قطع زنجیره انتقال کرونا جدا است خاطرنشان کرد: در هر سرویسی که انجام می‌شود اتوبوس‌ها علیه ویروس کرونا ضدعفونی می‌شوند.
بدیهی است هم اکنون فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر با 16 دستگاه اتوبوس در 11 خط انجام می شود ولی جمعأ 30 دستگاه اتوبوس آماده خدمات رسانی به شهروندان می باشد.

 

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۲ مهر ۱۳۹۹ ۲۳:۵۳
تعداد بازدید : ۲,۳۰۴
کد خبر : ۲,۱۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید