شهرداری بندر بوشهر برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در تعامل کامل با مخابرات است

شهرداری بندر بوشهر برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در تعامل کامل با مخابرات است

شهردار بندر بوشهر گفت: این شهرداری در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در تعامل کامل با مخابرات ناحیه بوشهر است.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر: حسین صالحیان روز چهارشنبه در نشست با علی مهرپویا مدیرعامل شرکت مخابرات ناحیه بوشهر اظهار داشت: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با دستگاه‌های خدمات‌رسان همانند مخابراتی فرصتی برای ارتقا هر چه بیشتر زیرساخت‌ها است.

وی بیان کرد: برای نمونه در ارتباط با جانمایی دکل‌های مخابراتی در سطح شهر باید این کار همسو با استانداردهای مد نظر شهرداری باشد تا نصب دکل‌ها منجر به ایجاد نگرانی برای شهروندان نباشد.

صالحیان ادامه داد: در توسعه زیرساخت‌های ارتباطات شهری تعامل بی قید و شرط بین مخابرات و شهرداری می‌تواند زمینه ساز ارائه خدمات شایانی به شهروندان باشد که شهرداری در این زمینه آماده هر گونه همکاری با مخابرات است.

وی افزود: بخشی از کار مخابرات برای توسعه زیرساخت‌ها نیازمند به حفاری دارد که برای این موضوع نیاز است برنامه متناسب با حفاری‌ها به شهرداری ارائه شود تا حین اجرا خللی در روند کار صورت نگیرد.

صالحیان اظهار داشت: در اجرا حفاری‌ها باید ساز و کار لازم از سوی مخابرات تدارک دیده شود تا ترمیم آنها در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد چرا که تاخیر در ترمیم حفاری‌ها همواره منجر به نارضایتی‌هایی برا شهروندان است.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۶ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۳۳
تعداد بازدید : ۷۵۷
کد خبر : ۲,۵۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید