تجلیل شورای شهر و شهرداربندر بوشهر از تلاش‎های کادر درمان / اهدا لوح شهروند افتخاری به رئیس دانشگاه علوم پزشکی

تجلیل شورای شهر و شهرداربندر بوشهر از تلاش‎های کادر درمان / اهدا لوح شهروند افتخاری به رئیس دانشگاه علوم پزشکی
 
رئیس شورای شهر و شهردار بندر بوشهر در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اهدا لوح شهروند افتخاری به سعید کشمیری از تلاش های کادر درمان استان برای مقابله با بیماری کرونا تجلیل کردند.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری بندر بوشهر:حسین صالحیان در این نشست اظهار داشت: کادر درمان استان بوشهر از بدو شیوع کرونا برای مقابله با این بیماری با جان فشانی‎های خود باعث شدند تا بیماری کرونا در سطح استان بوشهر کنترل شود.
شهردار بندر بوشهر افزود: در همین راستا  شهرداری و شورای شهر بوشهر بر آن شد تا به مناسبت هشت خرداد روز بزرگداشت فرهنگ پهلوانی در دیدار با ریاست دانشگاه علوم پزشکی از تلاش کادر درمان استان بوشهر در مقابله با بیماری کرونا تجلیل و قدردانی کند که همواره در این مسیر قهرمانانه و با منش پهلوانی ظاهر شدند.
وی ادامه داد: شهرداری بندر بوشهر از بدو شیوع کرونا خود را همواره در کنار کادر درمان استان قرار داد تا بتواند گامی هر چند کوچک در این عرصه خطیر داشته باشد.
صالحیان اظهار کرد: در بوشهر شهروندان نیز با فرهنگ غنی خود با رعایت پروتکل های بهداشتی نقش چشمگیری در کنترل بیماری کرونا ایفا کردند که این همکاری و همراهی آنها قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این نشست گفت: این استان از بدو شیوع کرونا با توجه به کمبود زیرساخت‎های درمانی کار سختی در مقابله با بیماری کرونا داشت که با از جان گذشتی کرونا و همراهی خوب هم استانی‎ها، بوشهر توانست کارنامه درخشانی از خود برجای بگذارد.
سعید کشمیری افزود: در استان بوشهر ظرف چند روز آینده واکسیناسیون افراد 70 سال به بالا تمام می‎شود و بزودی واکسیناسیون افراد 60 ساله به بالا آغاز خواهد شد.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه عمده فوتی های کرونا در بین افراد 60 ساله به بالا است با اتمام واکسیناسیون این افراد استان از لحاظ فوتی های کرونا با کاهشی قابل توجه مواجه خواهد شد. 
کشمیری یادآور شد: در بوشهر شورا شهر بوشهر و شهرداری بندر بوشهر از آغاز شیوع کرونا همواره در کنار کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بودند که این نگاه همدلانه آنها جای تقدیر و قدردانی دارد.

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: کادر درمان استان بوشهر در مقابله با کرونا همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس کارنامه ای درخشان از خود برجا گذاشتند و جان بسیاری از افراد را نجات دادند.
داریوش پوربهی افزود: بیماری کرونا یک شروعی برای کادر درمان و ملت بود که این چنین موضوعی وجود دارد و باید با بیداری و هوشیاری به جامعه پیرامون نگریست.
وی یادآور شد: امروز کادر درمان در مدت 16 ماه شیوع بیماری کرونا با تلاش های خود نقطه های کور را پیدا و توانست خودش داروی موردنیاز آن بسازد که این موضوع عظمت و بزرگی تلاش کادر درمان کشور را هویدا کرد.
پوربهی اظهار داشت: شورای شهر بوشهر در راستای گرامیداشت تلاش کادر درمان ساخت المان و یک میدان با نام سلامت تلاش های آنها را پاس بدارد.
وی گفت: همچنین باید یک قطعه زمینی برای احداث مکان رفاهی و تفریحی برای کادر درمان به عنوان سپیدپوشان محبوب جامعه درنظر گرفت تا تلاش کادر درمان و یاد و خاطره شهدا سلامت برای همیشه جاودانه شود.
در حاشیه این نشست لوح شهروند افتخاری بوشهر از سوی شهردار بندر بوشهر و رئیس شورای شهر به سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اهدا شد.

 

گزارش تصویری

گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

گزارش تصویری

گزارش تصویری

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۲۳
تعداد بازدید : ۸۱۳
کد خبر : ۲,۵۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید