سرپرست سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری از ساخت مخزن بتنی درراستای حل مشکل آبیاری فضای سبزپارک باغ بهزاد و بلوار سبزآباد خبر داد.

سرپرست سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری  از ساخت مخزن بتنی درراستای حل مشکل آبیاری فضای سبزپارک باغ بهزاد و بلوار سبزآباد خبر داد.


 به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندربوشهر :حسن فریبرزی از ساخت مخزن بتنی  به ابعاد 3* 13به ارتفاع 3 متربه منظور راهکاری برای حل مشکل آبیاری فضای سبزپارک باغ بهزاد و بلوار سبزآباد خبر داد و گفت: برای این که بتوانیم آب مورد نیاز فضای سبزشهری را به صورت کامل از آب خام تأمین کنیم، ساخت مخازن بتنی یکی از موضوعاتی است که می‌تواند مشکل آب برای آبیاری را حل کند. وی با بیان این که موضوع ساخت مخازن بتنی در چند نقاط ازسطح شهر به اتمام رسیده، افزود: تلاش ما این است که بتوانیم حجم ذخیره سازی مخازن را طوری افزایش دهیم تا بهره گیری از سیستم های آبیاری قطره ای خللی در آبیاری درختان پارک ها و فضاهای سبز معابر شهری بوجود نیاورد.
فریبرزی تصریح کرد: با راه اندازی این مخزن، آب مورد نیازپارک باغ  بهزاد و بلوارسبزآباد تقریبا روزانه به  میزان80 هزارلیتر آب ( 80متر مکعب) تامین شده است .
 
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۲۳
تعداد بازدید : ۹۱۲
کد خبر : ۲,۵۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید