شهردار بندر بوشهر گفت: دستگاه قضایی به واسطه رویکرد عدالت آفرین خود در جامعه نقشی بی بدیل دارد.

شهردار بندر بوشهر گفت: دستگاه قضایی به واسطه رویکرد عدالت آفرین خود در جامعه نقشی بی بدیل دارد.


به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بوشهر:حسین صالحیان در دیدار با علی حسن پور دادستان بوشهر اظهار داشت: دستگاه قضایی با بهره‎گیری از انسان هایی پاک سرشت تبدیل به کانونی عدالت محور شده و بدون شک در گرو تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی آرامش و آسایش جامعه نیز دوچندان می‌شود.
وی بیان کرد: در این مجموعه قضات نیز با قضاوت‌های خود رسالتی سنگین را عهده دار هستند و قضاوت عادلانه آنها همواره باعث گرفتن حق مظلومان و محرومان شده است.
صالحیان اظهار داشت: قوه قضاییه از آغاز شکل گیری خود تاکنون منشا خدمات ارزشمندی در جمهوری اسلامی شده و یکی از برکات نظام نیز خدمت صادق و شایسته این قوه است.
وی گفت: امنیت و آرامش درونی جامعه بخش قابل توجهی از آن مربوط به قوه قضاییه است که کارکردی انکار ناپذیر برای عموم مردم دارد.
صالحیان با گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: این هفته که با شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش به نام قوه قضاییه نام گزاری شده فرصتی برای تبیین دستاوردهای سترگ این قوه برای عمو جامعه است.
وی افزود: قوه قضاییه در استان بوشهر نیز با جود مجموعه خدوم و ساعی در رویدادهای بسیار مهم نقش آفرین بوده و توانسته احقاق حق مردم را به نحو بسیار مطلوبی محقق کند.
در این دیدار حسین صالحیان به عنوان شهردار بوشهر از دادستان بوشهر از تلاش‎های این مجموعه قدردانی کرد.
۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۰۴۷
کد خبر : ۲,۶۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید