آرامستان وادی الرحمه بوشهر تبدیل به مجموعه ای فرهنگی اجتماعی می‌شود.

آرامستان وادی الرحمه بوشهر تبدیل به مجموعه ای فرهنگی اجتماعی می‌شود.

شهردار بندر بوشهر گفت: با ترسیم افق آرامستان وادی الرحمه شهر بوشهر، این مرکز تبدیل به یک مجموعه ای فرهنگی اجتماعی تبدیل می‎شود.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندربوشهر:حسین صالحیان در نشست هم اندیشی ساماندهی آرامستان وادی الرحمه شهر بوشهر با حضور دکتر مهدوی پور معمار ارشد آرامستان‏های کشور اظهار داشت: رویکرد احداث آرامستان‎ها در سه سطح دفن، خدمات دفن و یک مجموعه کامل فرهنگی و اجتماعی است که برای انجام کار اساسی باید آرامستان وادی الرحمه بوشهر نیز با رویکرد فرهنگی اجتماعی احداث شود.
وی بیان کرد: برای تحقق این مهم احداث ساختمان اداری، فضای سبز و کارگاه های تولیدی مرتبط با خدمات موردنیاز مردم در این حوزه مورد تاکید جدی قرار دارد.
صالحیان ادامه داد: ظرفیت آرامستان بهشت صادق بوشهر در آستانه تکمیل است و این شرایط ایجاب کرده تا ساماندهی آرامستان جدید بوشهر با شتاب بیشتری دنبال شود.
وی اظهار داشت: شبکه تامین آب آرامستان احداث شده و باید سایر زیرساخت های اساسی آن نیز تامین شود تا خدمات موردنیاز شهروندان در آرامستان وادی الرحمه به طور کامل تامین شود.
صالحیان افزود: احداث فضای سبز در جوار آرامستان جدید بوشهر می تواند بخشی از کمبود فضای سبز بوشهر نیز برطرف کند که این مهم در اولویت‏های اصلی در حوزه آرامستان وادی الرحمه شهر بوشهر است.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۹ تیر ۱۴۰۰ ۰۰:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۹۹۳
کد خبر : ۲,۶۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید