مدیران ورزشی در بوشهر برای صعود شاهین شهرداری بوشهر همدل شدند

مدیران ورزشی در بوشهر برای صعود شاهین شهرداری بوشهر همدل شدند
مدیرعامل تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: با هدف صعود تیم شاهین به لیگ برتر فوتبال کشور تمام مسئولان ذیربط در استان از جمله مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیات فوتبال، اعضای هیات مدیره شاهین ، شهردای و شورای اسلامی شهر بوشهر همدل و متحد شدند.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر:سعید مسیگر در تشریح این خبر اظهار داشت: در حضور مدیران یاد شده نشستی نیز برگزار شد تا تصمیم‌های حمایتی لازم از لحاظ روحی و روانی و پرداخت پاداش برای حضور مقتدرانه شاهین در دو بازی پایانی فراهم شود.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط نامساعد هوا در بوشهر و اینکه هوای تهران و شیراز به عنوان میزبان بازی با فجر، تدارک لازم دیده شد تا تمرین پیش از بازی هفته سی و سوم در تهران انجام شود.
مسیگر ادامه داد: با تلاش کادر فنی نظم و انضباط خاصی بر جو تیم حکمفرما شده و این چنین شرایطی باعث شده تا تیمی که در ابتدا فصل  ۱۵ شده بتواند اکنون در موقعیت مناسبی برای کسب موفقیت قرار داشته باشد.
وی گفت: امسال شرایط برای رده‌های پایه شاهین نیز خوب رقم خورد چراکه ۱۴ بازیکن رده‌های پایه  نیز همراه با بزرگسالان به تمرین پرداخته و حتی ۶ نفر آنها موفق به حضور در ترکیب ۱۱ نفر شاهین شدند.
مسیگر ادامه داد: در این بین شهردار بندر بوشهر نیز نگاه حمایتی بسیار خوبی به تیم داشت و این حمایت‌ها باعث شد تا مجموعه شاهین در اوج مشکلات مالی نیز احساس تنهایی نکند.
وی عنوان کرد: در کنار شهرداری بندر بوشهر ، شورای اسلامی شهر نیز حمایت مطلوب و موثری از تیم فوتبال شاهین داشته و هر آنچه که لازمه‌ی حضور موفق در لیگ یک بوده را برای تیم شاهین مهیا کرده است.
مسیگر اظهار داشت: امید است با به بار نشستن همه این تلاش‌ها در نهایت با لطف خداوند، مردم بوشهر بار دیگر شاهین را بر فراز آسمان لیگ برتر کشور مشاهده کنند .

۱۸ تیر ۱۴۰۰ ۰۶:۵۷
تعداد بازدید : ۱,۲۵۶
کد خبر : ۲,۶۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید