حضور در شورا یک فرصت برای خدمت است

حضور در شورا یک فرصت برای خدمت است
 
 
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری گفت شورا در نظام جمهوری اسلامی و همه جای دنیا یک فرصت برای خدمت است 
به گزارش روابط عمومی شورا نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر با بیان اینکه اگر مجموعه همدل و هم فکر و با یک خردجمعی و کار جمعی در کنار هم باشد این دارای برکات فراوانی خواهد بود 
وی در ادامه افزود شورا باید هم افزایی ، جامعیت و همه سو نگر باشد و الزاماتی باید داشته باشد برای خود. 
آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد الزامات شورا این است که همه اعضاء شورا باید خود را وقف خدمت بی منت برای مردم کنند که باعث رضایت خدا خواهد شد 
نماینده استان در مجلس خبرگان  خاطر نشان کرد شهر بوشهر کمبودهای دارد و باید یک سری کارها انجام شود و به از لحاظ مبلمان و عمران  شهری و جهات مختلف آن به یک تراز برجسته برسد ‌. 
وی در ادامه خواستار آسیب شناسی مسائل و مشکلات شهری و عملکرد شوراهای قبل شد و گفت با آسیب شناسی که صورت می گیرد آسیب و مشکلات پروژه های شاخص مشخص و نسبت به رفع آن اقدام  کنید .
آیت الله حسینی بوشهری  در ادامه گفت اعضاء شورا به عنوان امناء مردم در کنار وظایف ذاتی خود مسائل و مشکلات موجود در شهر مثل بحث فاضلاب بوشهر که یک زخم کهنه شده  را به دستگاههای مسئول منتقل و پیگیر حل مشکلات شهر در همه زمینه ها باشند زیرا مطالبه گری شورا غیر از  مطالبه گری فردی است. 
 نماینده مردم استان  در مجلس خبرگان رهبری در پایان  گفت در کنار کار عمرانی در کارهای فرهنگی حضور موثر داشته باشید و اعتبار به پروژه های فرهنگی ارزشمند که تاثیر گذار در جامعه باشد اختصاص دهید .
۱۸ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۲۶
تعداد بازدید : ۷۲۰
کد خبر : ۲,۶۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید