روند اجرا پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سردار سلیمانی شتاب گرفت

روند اجرا پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سردار سلیمانی شتاب گرفت
شهردار بندر بوشهر گفت: با تمهیدات صورت گرفته روند اجرا پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سردار سلیمانی بوشهر شتابان شد.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در تشریح این خبر اظهار کرد: این پروژه با تاخیر بیش از حدی که در روند احداث آن رخ داد در بین یکی از سه اولویت کاری شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته و نظارت بر پروژه نیز به صورت روزانه انجام می‏شود.
وی بیان کرد: پیمانکار جدید که انتخاب شده نیز پیمانکاری توانمند است و این امیدواری ایجاد شده تا بتواند بخشی از روند تاخیر در اجرا پروژه‎‏های شهر بوشهر را جبران کند.
حیدری ادامه داد: براساس آخرین بازدید صورت گرفته از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سردار سلیمانی اکنون پیشرفت فیزیکی آن به 36 درصد رسیده و شتابان شدن روند اجرا پروژه در تمام بخش‎های پروژه محقق شده است.
شهردار  بندر بوشهر یادآور شد: در ادامه روند اجرا پروژه تمیز کاری و پرایمرشمع و ستون ۱۰ و۹، تخریب سنگ کف شمع ۱۱و خارج کردن آن ازسه متر زیر تراز آب و ۵ متر زیر تراز زمین، احداث چاه دو اینچ برای اب مصرفی کارگاه به عمق ۲۰ متر، باز کردن سر ستون چهار وجهی ۱۶ جهت تمیزکاری و نصب مجدد و تخریب بتن مسلح کف میدان محقق شده است.
وی عنوان کرد: ادامه خم و برش و ارماتوربندی خاموتهای ستون ۷و۸، ادامه خم و برش آرماتور فی ۳۲ مربوط به سرشمع و ریشه های ۶ و ۱۱، قلوه ریزی زیر مگر سرشمع ۶، ادامه اجرای پایه و حصار اطراف محور آزادی و بلوار امام علی، کیورینگ سرشمع های ۷ و ۸، پمپ آب سرشمع ۱۱ ، ادامه نصب موتور  ۹ کولر اسپیلت دفتر مدیریت و امور اداری و فنی، ادامه تکمیل تجهیز کارگاه، نقشه برداری راست گردها و میدان و خاکبرداری و تمیزکاری پای ستونهای ۱۲ و ۱۳ برای اجرای پرایمر از دیگر کارهای انجام شده در روند اجرا پروژه است.
وی افزود: براساس برنامه زمان‏بندی پیمانکار باید پروژه را ظرف یکسال به شهرداری بوشهر تحویل دهد ولی با توجه به قابلیت اجرا در چند بخش مجز این امیدواری ایجاد شده تا بهره‎برداری به کمتر از یکسال برسد.
حیدری عنوان کرد: در اجرا پروژه های جدید شهری نیز برنامه محوری در دستور کار مدیریت شهرداری صورت گرفته تا از این طریق نسبت به اجرا  پروژه‌‎ها در موعد مقرر اقدام شود.
وی افزود: در شرایط کنونی تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت شهرداری بندر بوشهر قرار دارد ولی در کنار این رویکرد نسبت به آغاز عملیات اجرایی پروژه‎های جدید نیز اقدام خواهد شد.
حیدری یادآور شد: پروژه چرخ و فلک نیز کارهای عملیاتی آن به اتمام رسیده و تنها کارهای مرتبط با گرفتن مجوزهای استاندارد آن باقیمانده است که این فرایند نیز با روند مطلوبی در حال انجام است.

 


تقاطع غیر همسطح
تقاطع غیر همسطح
تقاطع غیر همسطح
تقاطع غیر همسطح


۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۲۲
تعداد بازدید : ۴۹۶
کد خبر : ۲,۷۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید