کارگروه تخصصی همکاری شهرداری بندر بوشهر و اداره کل زندان‌های بوشهر تشکیل می شود

کارگروه تخصصی همکاری شهرداری بندر بوشهر و اداره کل زندان‌های بوشهر تشکیل می شود
 
شهرداری بندر بوشهر گفت: با هدف افزایش تعامل شهرداری بندر بوشهر با اداره کل زندان های استان بوشهر کارگروه‌های تخصصی همکاری این دو مجموعه تشکیل می شود.

گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در دیدار با مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر اظهار کرد: این کار گروه در موضوع تملک زمین زندان بوشهر کمک قابل توجهی خواهد بود.
 وی بیان کرد: در ارتباط با استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی زندان برای خدمات حوزه شهری نیز شرایط برای همکاری در این زمینه فراهم است.
حیدری اظهار کرد: شهرداری بندر بوشهر در رویکرد جدید خود تعامل و هم‌افزایی با دستگاه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده که برگزاری نشست با مدیر کل زندان‌های بوشهر نیز در همین راستا صورت گرفته است.
وی افزود: شهرداری بندر بوشهر به سهم خود تلاش می‌کند تا بتواند نیازهای اداره کل زندان بوشهر بویژه در حوزه خدمات شهری را فراهم کند.
حیدری عنوان کرد: در موضوع احداث فضای سبز مورد نیاز اداره کل زندان نیز شهرداری بندر بوشهر با تمام ظرفیت خود در این زمینه همکاری خواهد کرد.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر نیز گفت: مساحت زمین زندان برج در بوشهر ۱۷ هکتار است که با توجه به جابجایی این مجموعه آمادگی لازم برای واگذاری زمبن آن با شهرداری وجود دارد.
رضا مقبلی قرایی افزود: زمین این مرکز شامل ۱۷ هکتار است که در پنج هکتار آن تاسیساتی ایجاد شده و با توجه به وجود زمین ورزشی شهرداری بوشهر می‌تواند نسبت به درآمدزایی از آن احداث کند.

۲۹ آبان ۱۴۰۰ ۰۷:۲۸
تعداد بازدید : ۲۴۰
کد خبر : ۲,۷۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید