بازدید شهردار بندر بوشهر از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر و ایستگاه های آتش نشانی مستقر در شهر بوشهر

بازدید شهردار بندر بوشهر از سازمان  آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر و ایستگاه های آتش نشانی مستقر در شهر بوشهر
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر حسین حیدری در جمع شماری از آتش نشانان اظهار کرد: انجام مانورها با هدف ارتقاء توان عملیاتی کارکنان برگزار می شود که با برنامه ریزی صورت گرفته و سناریو تدارک دیده شده با موفقیت به اجرا در می آید. 
وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اقدامات لازم برای افزایش شماره ایستگاه های آتش نشانی در بوشهر در حال انجام است.حیدری ادامه داد: احداث ۲ ایستگاه جدید آتش نشانی در محله‌های تنگک و شهرک نیایش بوشهر پیش‌بینی شده است.
شهردار بندر بوشهر گفت: در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات آتش نشانی برخی از تجهیزات موردنیاز ایستگاه‌ها خریداری شده و در ماه‌های آینده نیز نسبت به تجهیز بیشتر این ایستگاه‌ها اقدام خواهد شد.
وی ادامه داد: تجهیز باشگاه ورزشی آتش نشانی بوشهر از دیگر اولویت‌های شهرداری است که به زودی این مهم محقق خواهد شد.
حیدری عنوان کرد: در راستای فرهنگ سازی و ارائه آموزش‌های موردنیاز شهروندان استفاده از ظرفیت صدا و سیما در دستور کار قرار گرفته است تا پیام‌های شهروندی در این حوزه بخوبی به آنان منتقل شود.
وی افزود: ارائه آموزش‌های حوزه ایمنی به شهروندان بدون شک از وقوع حوادث ناگوار و همچنین کاهش خسارات ناشی از این حوادث نقش قابل توجهی ایفا می‌کند.
در حاشیه این دیدار زیارت عاشورا نیز به صورت دسته‌جمعی قرائت شد.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۲۹ آبان ۱۴۰۰ ۰۷:۵۶
تعداد بازدید : ۳۸۹
کد خبر : ۲,۷۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید