شهردار بندر بوشهر در ادامه بازدید های روزانه خود از چندین پروژه نیمه تمام عمرانی ، پارک و محلات سطح شهر بازدید کرد.

شهردار بندر بوشهر در ادامه بازدید های روزانه خود از چندین پروژه نیمه تمام عمرانی ، پارک و محلات سطح شهر بازدید کرد.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در حاشیه این بازدید ها اظهار کرد: این بازدیدها فرصتی بود تا روند بررسی احداث برخی از پروژه‌های نیمه تمام از جمله تقاطع شهید سلیمانی مورد بررسی قرار گیرد که در مجموع احداث این پروژه مطلوب ارزیابی شده است.
وی بیان کرد: همچنین بازدیدی نیز از پارک ریشهر صورت گرفت تا کمبودها و کاستی‌های این پروژه مورد بررسی قرار گیرد و در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.
حیدری ادامه داد: در بازدید از محدوده بیمارستان تا شهرک نیایش نیز کمبود این منطقه از سطح شهر انجام شد که در این محدوده نیاز به احداث فضای سبز جدی است.
وی عنوان کرد: همچنین این بازدیدی نیز از واحد تعمیرگاه موتوری شهرداری بندر بوشهر صورت گرفت که تلاش می‌شود در راستای تقویت این مرکز تامین اعتبار لازم صورت گرفت.
حیدری افزود: بازدیدی نیز از محله تنگک سوم صورت گرفت که در این بازدید گذرهای خروج و دسترسی به این محله مورد ارزیابی قرار گرفته است چرا که از لحاظ پدافند غیرعامل حائز اهمیتی ویژه است.
وی یادآور شد: بازدید ها از محلات سطح شهر به صورت روزانه انجام و در هر روز مثل مشکلات و معضلات سطح شهر شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام می‌شود.

 

گزارش تصویری


۱ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۲۵
تعداد بازدید : ۳۲۴
کد خبر : ۲,۷۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید