اتاق فکر معماران شهرداری بندر بوشهر تشکیل می‏ شود

اتاق فکر معماران شهرداری بندر بوشهر تشکیل می‏ شود

شهردار بندر بوشهر گفت: در راستای تقویت حوزه معماری و شهرسازی اتاق فکر معماران شهرداری بندر بوشهر تکشیل می‎شود.

🟢به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در نشست با معماران شهرداری بندر بوشهر اظهار کرد: تشکیل اتاق فکر معماران اقدامی در جهت تقویت حوزه شهرسازی در بوشهر است و بدون تردید برای شهروندان نیز دستاوردهای قابل توجهی خواهد داشت.
وی بیان کرد: اتاق فکر معماران همچنین می تواند در تمرکز بیشتر به اصول شهرسازی در ساخت و ساز واحدهای مسکونی و پروژه‏های عمرانی نقش قابل توجهی ایفا کند.
حیدری افزود: استفاده از خرد جمعی از راهبردهای مدیریت شهری در بوشهر است و در این زمینه از ظرفیت تمامی نخبگان در حوزه های مختلف استفاده خواهد شد.
وی عنوان کرد: شهرداری بندر بوشهر از حیث نیروی انسانی ظرفیت فاخری در خود جایی داده که بخش مهمی از آن در حوزه معماری و شهرسازی است.
حیدی ادامه داد: معماران از بازوان توانمند مدیریت شهری محسوب می شوند که بدون شک استفاده از ظرفیت آنها منجر به ارتقا سطح کمی و کیفی در عملکرد حوزه شهرسازی خواهد شد.
وی گفت: معماران شهرداری بندر بوشهر تاکنون از ظرفیت آنان بخوبی استفاده نشده که برخلاف ادور گذشته با تشکیل اتاق فکر از دیدگاه‎ها و نظارت ارزشمند آنان استفاده خواهد شد.

۲ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۲۲
تعداد بازدید : ۶۶۴
کد خبر : ۲,۷۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید