برگزاری چهارمین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با حضور شهردار بندر بوشهر

برگزاری چهارمین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با حضور شهردار بندر بوشهر
 
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری با حضور حسین حیدری شهردار بندر بوشهر و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در سالن همایش های شهرداری برگزار گردید. در آغاز این نشست شهردار بندر بوشهر اظهار داشتند: دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی، بایستی طوری برنامه ریزی نمایند، که علاوه بر پذیرایی و راهنمایی مسافران، هویت مردم شریف بندر بوشهر و ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی آنان نیز به مسافران و گردشگران معرفی گردد. حیدری با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای خدمات ارزنده به مسافران نوروزی ابراز نمودند: خدمت رسانی به مسافران نوروزی، فرصتی برای نمایش، فرهنگ مهمان نوازی مردم کهن دیار بندربوشهر است. ایشان افزودند: با توجه به پتانسیل گردشگری این بندر، باید کاری کنیم تا با ایجاد فضای شاد و سالم و امن برای مسافران موجبات رضایت آنان را فراهم کنیم تا هنگام خروج از شهر با خاطره های خوش بوشهر را به مقصد دیارشان ترک نمایند. 
شهردار بندر بوشهر ضمن تاکید بر اینکه همه بخش‌های مرتبط شهرداری باید از ظرفیت ها و توانمندی های نیروی انسانی در مجموعه شهرداری استفاده و نسبت به مرتفع نمودن موانع و کاستی های موجود در سطح شهر اقدام نمایند اظهار داشتند: افرادی جهت استقرار در کمپ های نوروزی قرار گیرند که ضمن رعایت اصول اخلاقی، آشنایی نسبت به شهر و اطلاعات گردشگری داشته باشند. 
وی عنوان نمودند: همه ما موظفیم تا با حساسیت بالا و آمادگی کامل و تجهیزات مناسب به مسافران و شهروندان، خدمات بهینه در سال جدید ارائه نماییم. حیدری با بیان اینکه همدلی و یکپارچگی در این ستاد می‌تواند عملکرد شما را در ارائه خدمات ارزنده بالا ببرد ابراز داشتند: طرح ایده های نو می تواند آسایش و رفاه مسافران نوروزی را از سفر به این شهر دوچندان نماید. در ادامه این جلسه هر یک از اعضا، نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را جهت خدمات رسانی مطلوب در راستای زیباسازی شهر و خدمات رسانی بهینه در ایام تعطیلات نوروز به مسافران و همشهریان ارائه نمودند. در پایان این نشست، آقایان فرشید کارمزد و محمد رضا حسین پور به ترتیب به عنوان سرپرستان جدید سازمان های  مدیریت پسماند و آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر معرفی گردیده و از زحمات و تلاش های سرپرستان قبلی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

گزارش تصویری

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۲۱
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲۸۵
کد خبر : ۲,۸۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید