حضور شهردار بندر بوشهر در جشن انقلاب و بازدید از غرفه بازارچه خانگی

حضور شهردار  بندر بوشهر در جشن انقلاب و بازدید  از غرفه بازارچه خانگی

شهردار بندر بوشهر با حضور در جشن شبانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از غرفه‌های بازارچه خانگی میدان تشریفات بازدید کرد.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در این آیین اظهار کرد: نورافشانی و گلبانگ الله اکبر در کرانه های نیلگون خلیج فارس عظمت جشن مردمی و خودجوش بوشهری ها برای گرامیداشت پیروزی انقلاب دوچندان کرد.
وی بیان کرد: بوشهری‌ها همواره به مردمانی ولایتمدار و دارالحماسه شناخته می‌شوند که حضور پرشور آنها در جشن های انقلاب نشان از این ویژگی برجسته آنان است.
حیدری ادامه داد: امسال همانند دو سال گذشته شیوع کرونا منجربه محدودیت در برنامه های بزرگداشت پیروزی انقلاب شد و انتظار می رود با نابودی این بیماری منحوس سال های آینده ویژه برنامه های جشن انقلاب با عظمتی دوچندان برگزار شود.
وی در بازدید از غرفه های بازارچه خانگی نیز اظهار کرد: وجود این بازارها فرصتی ارزشمند برای ارائه محصولات تولید شده از سوی زنان سرپرست خانوار و کارآفرینان است.
حیدری افزود: شهرداری بوشهر این بازارچه های را به فراخور مناسبت های مختلف با هدف حمایت از جامعه هدف برپا خواهد کرد.
وی عنوان کرد: در این راستا از تلاش های سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برای برپایی بازارچه خانگی همزمان با جشن انقلاب قدردانی می شود.
 

 

گزارش تصویری

گزارش تصویری

 
گزارش تصویری

 

گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۳۸
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲۶۵
کد خبر : ۲,۸۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید