با برگزاری جشن بزرگ میلاد امام علی (ع) و روز پدر؛ لحظات شاد بوشهری‌ها در ساحل خلیج فارس

با برگزاری جشن بزرگ میلاد امام علی (ع) و روز پدر؛ لحظات شاد بوشهری‌ها در ساحل خلیج فارس
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، جشن بزرگ ولادت مولود کعبه حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و روز پدر از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر و با حضور پرشور همشهریان بوشهری در ساحل زیبای این بندر برگزار شد. در این مراسم که با حضور شهردار بندر بوشهر ، معاون خدمات شهری ، اعضای شورای شهر، رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر، هنرمندان و... برگزار شد، آسمان زیبای ساحل بندر بوشهر برای دقایقی نورافشانی شد و فضای بسیار زیبایی را خلق نمود.
جشن بزرگ میلاد حضرت علی (علیه السلام) و تجلیل از مقام والای پدر، با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز و با برنامه‌های متنوع و شادی از قبیل: اجرای موسیقی، استنداپ کمدی، نورافشانی ساحل، مسابقه خانواده و اهدای جوایز، برگزاری مسابقات ویژه کودکان با اجرای مجری محبوب بوشهری حسن غلامی و همچنین سخنرانی سردار کارگر ادامه داشت که اجرای این برنامه ها با استقبال عموم علاقمندان در این شب به یاد ماندنی همراه بود.
 گفتنی است در محل برپایی جشن، غرفه‌های فرهنگی، ایستگاه صلواتی، ایستگاه بهداشت و سلامت، غرفه نهج‌البلاغه و همچنین بازارچه صنایع دستی بانوان توانمند بوشهری پذیرای میهمانان جشن بزرگ میلاد امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر بود.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۱۱
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۶۱۷
کد خبر : ۲,۸۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید