با حضور فرماندار، اعضای شورا و مدیران شهرداری،هفته بوشهر با عطرافشانی قبور مطهر شهدا و قطعه هنرمندان آغاز شد

با حضور فرماندار، اعضای شورا و مدیران شهرداری،هفته بوشهر با عطرافشانی قبور مطهر شهدا و قطعه هنرمندان آغاز شد
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، آئین عطرافشانی قبور مطهر گلزار شهدای بهشت صادق و قطعه هنرمندان بوشهر با حضور جمعی از مسوولان و شهروندان بوشهری، آغازگر برنامه‌های هفته نکوداشت روز بوشهر بود. این مراسم با حضور فرماندار، بخشدار، رئیس و اعضای شورای شهر، رئیس سازمان فرهنگی و دبیر ستاد نکوداشت روز بوشهر، مدیران شهرستان و همچنین جمعی از همشهریان برگزار و با برنامه‌های متنوعی همراه شد.
قرائت قرآن توسط قاری هم‌استانی و اجرای سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط گروه رزم‌نوازان نیروی دریایی سپاه پاسداران آغازگر این مراسم بود. عرض خیرمقدم توسط مسعود غلامزاده‌فرد دبیر ستاد نکوداشت روز بوشهر و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، سخنرانی جعفر پورکبگانی رئیس شورای شهر و صالح رحیمی فرماندار بوشهر، اجرای گروه سرود و در پایان نواختن سرودهای انقلابی توسط گروه رزم‌نوازان همراه با آئین گل‌گذاری و عطرافشانی قبور مطهر شهدا از جمله برنامه‌های مراسم افتتاحیه هفته نکوداشت روز بوشهر بود.
در این مراسم فرماندار بوشهر ضمن تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه شورا، مجموعه شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و ... در طول سال، تاکید کرد: امروز به برکت خون شهداست که می‌توانیم در کمال امنیت و آرامش زندگی کرده و به مردم خدمت کنیم، بنابراین بر مسوولان واجب است که به حرمت خون شهدا در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم گام بردارند.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در این مراسم گفت: شهدا مشعل روشن هدایت برای جامعه هستند که باید در هر زمان و مکانی مقام و منزلت آنان پاس داشته شود.
جعفر پورکبگانی اظهار کرد: بوشهر با نقش آفرینی ویژه خود در هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است که باید همواره یاد و خاطره این دلیرمردان شجاع و نترس پاس داشته شود.
گفتنی است در پایان این مراسم، قطعه هنرمندان بوشهر نیز با حضور اعضای شورای شهر و مسوولان شهرداری غبارروبی و عطرافشانی شد.

 

گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۰۹
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲۵۵
کد خبر : ۲,۸۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید