۵۰ پروژه در حال احداث شهرداری بوشهر تا سال آینده بهره‌برداری می‌شود

۵۰ پروژه در حال احداث شهرداری بوشهر تا سال آینده بهره‌برداری می‌شود
 
شهردار بندر بوشهر گفت: این شهرداری ۵۰ پروژه فعال دارد که تعدادی از آنها به اتمام رسیده و برخی از آنها تا پایان سال و مابقی نیز در سال ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری بندری بوشهر، حسین حیدری روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت ۱۸ اسفند روز بوشهر در تالار لیان، افزود: تقاطع شهید سلیمانی، آسفالت کوچه‌‎های خاکی، اجرا گذر سرتل – نیروگاه از جمله پروژه‎های شاخص شهر بوشهر است.
وی بیان کرد: رویکرد شهرداری بوشهر برای سال ۱۴۰۱ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است که ظرف ۶ ماه گذشته نیز فعال کردن پروژه‎‌های نیمه‌تمام و راکد به عنوان رویکرد مهم شهرداری رنگ واقعیت به خود گرفت.
شهردار بوشهر ادامه داد: بهسازی و نوسازی مبلمان شهری، لحاظ مشوق‌ها در حوزه ساخت و ساز، نگاه به مناطق کم‌برخوردار و انجام اقداماتی در راستای احیاء بافت قدیم بوشهر از دیگر اولویت‌های شهرداری بوشهر برای سال جدید است.
وی عنوان کرد: حریم ۶۰ متری دریا نیز در بوشهر با پیگیری‌های خوبی که استاندار و فرماندار داشتند، آزادسازی شده است که در این محدوده نیز پروژه‌‎های همراه با پیوست‌های مورد نیاز اجرایی می‌شود.
حیدری ادامه داد: فراهم‌سازی بستری برای ورود سرمایه‌گذاران به پروژه‌های شهری و تحقق درآمد پایدار شهرداری از دیگر رویکردهای شهرداری بوشهر برای سال ۱۴۰۱ است.
وی گفت: سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بوشهر  احیاء شده که سعی شده از این ظرفیت به نحو مطلوبی در اجرا پروژه‌ها استفاده شود.
شهردار بوشهر ادامه داد: اجرای تمام پروژه پایش تصویری شهر با هدف افزایش ایمنی تردد و کاهش آمار تصادف‎‌های درون شهری از دیگر برنامه‌‎های شهرداری بوشهر برای سال جدید به شمار می‌رود.
وی افزود: هوشمندسازی خدمات شهری به منظور کاهش پیج و خم ها و  بروکراسی اداری از دیگر برنامه‌های اولویت‌‎دار شهرداری بوشهر است تا شهروندان در منازل خود بتوانند خدمات مدنظر را از شهرداری دریافت کنند.
حیدری ادامه داد: ارتقاء درجه شهرداری بوشهر نیز مدنظر است که زیرساخت آن انجام شده و تحقق این مهم می‌تواند یک سازمان چالاک و پرتحرک برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری فراهم کند.
وی یادآور شد: برای سال فرارو با هدف مشارکت فعال در برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی زیربنای مورد نیاز آن طراحی شده است.
شهردار بوشهر افزود: برنامه‌های بزرگداشت روز بوشهر نیز با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و با رعایت موازین شرعی و اسلامی برگزار شد که رضایت مردمی را به دنبال داشته است.
وی تاکید کرد: چنانچه حرکت در مسیر ولایت و رهبری باشد این مهم ضامن موفقیت خواهد بود که شهرداری بوشهر در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
در این آیین عبدالرضا عبدالله زاده پیشکسوت قرآنی و منصور کبگانیان (دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور) به عنوان چهره‌های ماندگار بوشهر، خلبان پیشکسوت منوچهر شیرآقایی به عنوان شهروند افتخاری و شهید مفقود الاثر مجید بشکوه به عنوان شهید شاخص شهر بوشهر در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند.
انتخاب این افراد براساس ارزیابی دبیرخانه بزرگداشت روز بوشهر صورت گرفته است که پیشنهاد اولیه از سوی دبیرخانه (متشکل از نخبگان و صاحب‌نظران) مطرح و در نهایت در صحن علنی شورای شهر بوشهر به تصویب رسیده است.
۱۸ اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت به عنوان روز بوشهر نام‎‌گذاری شده و هر ساله در هفته منتهی به این روز ویژه برنامه‌های متنوعی برگزار می‌‎شود.
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۳۰
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۴۴۲
کد خبر : ۲,۸۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید