۱۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بوشهر در تهران بازسازی می شود

۱۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بوشهر در تهران بازسازی می شود
 
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس فرسوده این شهر در تعمیرگاه مجاز تهران بازسازی می شود.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، سعید محب علای در تشریح این خبر اظهار کرد: در بازدید صورت گرفته روند بازسازی این اتوبوس ها مطلوب ارزیابی شده و انتظار می‌رود در سریع ترین زمان ممکن به ناوگان حمل و نقل شهری بوشهر افزوده شود.
وی بیان کرد: این بازدید ها به همراه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع،بازرسی و رئیس تعمیرگاه سازمان حمل و نقل انجام شده است.
محب‌عالی ادامه داد: با تلاش کارکنان فنی اتوبوسرانی همچنین نسبت به تعویض ۴۰۰ لیتر روغن یورو ۵ به همراه فیلیتر روغن اتوبوس‌های اسکانیا شهرداری بندر بوشهر اقدام شده است‌.
وی اظهار کرد: با بهبود شرایط کرونایی استقبال شهروندان از ناوگان حمل و نقل درون شهری افزایش یافته که به تناسب این افزایش باید سطح کمی و کیفی خدمات نیز افزایش پیدا کند.
محب‌عالی افزود: از شهروندان انتظار است با توجه به شرایط کنونی همچنان نسبت به رعایت شیوه نامه های موردنیاز این بیماری در اتوبوس ها و تاکسی های درون شهری اهتمام جدی داشته باشند.
وی عنوان کرد: در این راستا مجموعه شهرداری نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا خدمت رسانی به شهروندان در زمینه حمل و نقل عمومی در بهترین شرایط ممکن رقم بخورد.
 

 

گزارش تصویری

۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۱۱
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۶۳۸
کد خبر : ۲,۸۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید