بوشهر آماده استقبال از مسافران نوروزی است

بوشهر آماده استقبال از مسافران نوروزی است

شهردار بندر بوشهر گفت: با تمهیدات اندیشیده شده این شهر آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در ستاد هماهنگی تسهیلات سفر شهرستان بوشهر افزود: با توجه به تعطیلی سفرها در سال‌های اخیر به دلیل شرایط کرونایی پیش‌بینی شده امسال بوشهر حضوری میلیونی مسافران نوروزی را شاهد باشد.
وی بیان کرد: در این راستا انتظار است دستگاه‌های مرتبط با سفر آمادگی لازم را برای همراهی و مشارکت با شهرداری بندر بوشهر را داشته باشند.
حیدری ادامه داد: شهرداری بندر بوشهر امسال با برپایی دو کمپ در دهکده گردشگری و پارک شغاب میزبان مهمانان نوروزی خواهد بود.
وی گفت: استان بوشهر در سال‌های اخیر همواره در جمع سه استان کشور از لحاظ تعداد مسافر بوده که براساس پیش‌بینی‌ها این مهم با توجه به هوای معتدل و بهاری امسال نیز محقق خواهد شد.
وی افزود: به تناسب این میزان مسافر، با برگزاری نشست‌های متعدد آمادگی لازم در بخش‌های مختلف شهرداری بندر بوشهر صورت گرفته است‌.
حیدری بیان کرد: در این راستا از تعامل و همکاری ارزنده فرماندارمحترم شهرستان بوشهربرای هماهنگی دستگاه‌های مربوط به تسهیلات سفر نهایت قدردانی را داریم.
صالح رحیمی فرماندار بوشهر نیز در این نشست با قدرانی از مجموعه شهرداری بندر بوشهر آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با شهرداری در جهت استقبال شایسته از مسافران نوروزی اعلام کرد.
گفتنی است نشست  ستاد هماهنگی تسهیلات سفر شهرستان بوشهر به میزبانی فرمانداری و با حضور شهردار و معاونین و مدیران شهرداری، فرماندار و معاونین و بخشداران، فرماندهان بسیج، نیروی انتظامی و رئیس پلیس راهور شهرستان حضور داشتند که گزارش‌های مدنظر خود را ارائه کردند.

 

 

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۰۹
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۳۸۹
کد خبر : ۲,۸۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید