شهردار بندر بوشهر در نشست با کارکنان و مدیران حوزه عمرانی تاخیر در اتمام پروژه‌ها به‌هیچ‌عنوان قابل قبول نیست

شهردار بندر بوشهر در نشست با کارکنان و مدیران حوزه عمرانی تاخیر در اتمام پروژه‌ها به‌هیچ‌عنوان قابل قبول نیست
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، نشست شهردار بندر بوشهر با حوزه عمرانی این شهرداری به‌منظور رفع موانع و مشکلات و تسهیل فعالیت‌های عمرانی در سال جاری برگزار شد.
در ابتدای این مراسم کارشناسان و مدیران حوزه عمرانی شهرداری درخصوص مشکلات و موانعی که طی سال‌های گذشته باعث کند شدن خدمات‌رسانی به شهروندان و عدم اتمام به‌موقع پروژه‌ها شده‌اند، صحبت نمودند.
در ادامه این نشست، شهردار بندر بوشهر با بیان اینکه همدلی و همراهی کلیه بخش‌های شهرداری برای ایجاد عمران و آبادانی شهر امری ضروری است، افزود: بودجه شهرداری در سال جاری افزایشی تقریبا دوبرابری داشته و این مهم، وظیفه همکاران شهرداری خصوصا حوزه عمرانی را دوچندان می‌کند.
حسین حیدری با تاکید بر اینکه در سال جاری تاخیر و کوتاهی در اتمام به‌موقع و تحویل پروژه‌ها به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست، ادامه داد: کاری که در حوزه عمرانی صورت می‌گیرد به‌عنوان پیشانی شهر محسوب می‌شود و این حوزه پیشقراول عرصه خدمتگزاری به مردم است، بنابراین در سال جاری همه امور باید به بهترین نحو انجام شود.
وی با اشاره به اینکه مشکلات و موانع به‌زودی مرتفع خواهند شد، افزود: افزایش سرانه آموزش، ارتقای سخت‌افزار و نرم‌افزارهای این حوزه، ایجاد دفتر فنی، استفاده از مشاوران خبره و... باید سریعا در دستور کار قرار گیرد.
حیدری با بیان اینکه تعداد پروژه‌های سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: با افزایش پروژه‌ها نباید کیفیت کار فدای کمیت آن شود و انتظار داریم به‌سرعت و با نهایت دقت پروژه‌ها آماده بهره‌برداری و خدمت‌رسانی به مردم شوند.
شهردار بندر بوشهر، اولویت سال ۱۴۰۱ شهرداری بندر بوشهر را هوشمندسازی سیستم اداری و کاهش اتلاف وقت و هزینه عنوان کرد و افزود: ما نیامدیم که حکومت کنیم، هدف ما خدمت به مردم است. بنابراین به دور از غرور و تکبر باید نقاط ضعفمان را به قوت تبدیل کنیم و حرکت انقلابی و جهادی را در عمل و نه در شعار در دستور کار قرار دهیم.
 

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۸ فروردین ۱۴۰۱ ۰۸:۵۹
تعداد بازدید : ۲۶۴
کد خبر : ۲,۹۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید