پاسخگویی و خدمات‌رسانی شبانه‌روزی سامانه ۱۳۷ شهرداری بوشهر در ایام نوروز، تاکید شهردار بر رضایتمندی شهروندان و مسافران

پاسخگویی و خدمات‌رسانی شبانه‌روزی سامانه ۱۳۷ شهرداری بوشهر در ایام نوروز، تاکید شهردار بر رضایتمندی شهروندان و مسافران
 
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، سامانه ۱۳۷ شهرداری به‌عنوان یکی از مراجع ارتباطی با مردم، نقش پررنگی در حضور و مشارکت شهروندان و افزایش حس تعلق آنها به شهر و شهرداری دارد.
مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر در ایام تعطیلات نوروز، وظیفه پاسخگویی و حل مشکلات شهروندان و مسافران نوروزی را به‌صورت ۲۴ساعته بر عهده گرفته است.
عباس محمدی باغملایی با بیان اینکه: حسب دستور شهردار بندر بوشهر جهت رسیدگی ۲۴ ساعته به امور مسافران و شهروندان، سامانه ۱۳۷ شهرداری در ایام نوروز به مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری بندر بوشهر منتقل شد، افزود: این سامانه در ایام تعطیلات نوروزی به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و آماده خدمت‌رسانی به مسافران و شهروندان است.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: به‌منظور خدمت‌رسانی سریع به مردم در ایام نوروز با تاکید  شهردار  بندر بوشهر ، شهرداری مناطق و سازمان‌ها موظف به رسیدگی فوری به شکایات و انتقادات شهروندان و مسافران نوروزی شدند و همین امر سبب شد تا رضایتمندی شهروندان از پیام‌های ثبت شده افزایش چشمگیری داشته باشد.
 محمدی باغملایی با اشاره به اینکه رضایت شهروندان و مسافران نوروزی در دستور کار شهردار بوشهر قرار دارد، افزود: ایام نوروز در هر شبانه‌روز نزدیک به صد تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار می‌شود که به تمامی این تماس‌ها پاسخ داده شده و بیش از ۹۰ درصد شکایات در همین ایام رسیدگی شده است. مابقی انتقادات و شکایات نیز پس از ایام تعطیلات به‌سرعت حل و فصل خواهد شد.
گفتنی است، مسافران نوروزی و شهروندان بوشهری در ایام نوروز  و تا پایان تعطیلات به‌صورت ۲۴ ساعته پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق این سامانه به گوش مسوولان شهرداری برسانند.
 
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ۰۸:۰۰
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۳۹۹
کد خبر : ۲,۹۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید