شهردار بندر بوشهر در نشست شورای اداری شهرداری، امسال در شهرداری حرکت جهادی و انقلابی شکل می‌گیرد

شهردار بندر بوشهر در نشست شورای اداری شهرداری، امسال در شهرداری حرکت جهادی و انقلابی شکل می‌گیرد
 
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، نشست شورای اداری شهرداری  با حضور معاونان و مدیران این شهرداری برگزار و با دستور اکید شهردار مبنی بر تسریع در انجام پروژه‌ها، افزایش کمی و کیفی فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی به شهروندان همراه شد.
شهردار بندر بوشهر در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌های شبانه‌روزی همکاران شهرداری در ایام نوروز گفت: معاونین، مدیران، شهرداران مناطق و کارگران و کارمندان شهرداری با تلاش بی‌وقفه توانستند مشکلات را مدیریت کنند و به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی انتقادات شهروندان و مسافران گرامی باشند. در نتیجه همین تلاش‌ها بود که استان بوشهر از نظر خدمات‌رسانی و رضایت مسافران در رتبه اول کشور قرار گرفت. در این زمینه، ما به وظایف خود عمل کردیم و در خصوص چادر نزدن در ساحل فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی کردیم. اکنون ضعف‌های خود را می‌شناسیم و انتظار داریم از همین الان رئیس ستاد تسهیلات سفر جلسه گذاشته و مشکلات را برطرف کند.
حسین حیدری در ادامه با اشاره به لزوم آغاز فعالیت‌های جهادی در شهرداری بوشهر گفت: از اولویت‌های مهم سال جاری بحث جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها خصوصا حریم ۶۰ متری ساحل است. بنابراین انتظار داریم که به‌زودی اهداف مدنظر مشخص و معین شده و بسته‌های سرمایه‌گذاری متناسب ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه وضعیت فعلی سرمایه‌گذاری در بوشهر راضی‌کننده نیست، افزود: فانوس دریایی، مجتمع تفریحی نگین، دهکده گردشگری، تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی، گذر سرتل به تنگک، پارک ملت، ساختمان بیلیارد، پارک ریشهر، نوار ساحلی، کارخانه آسفالت، سازمان پسماند، فضای سبز، روشنایی خیابان‌های پرتردد، بهسازی سنگ جدول‌ها، حریم ۶۰ متری دریا، ساماندهی سگ‌های ولگرد، پروژه پایش تصویری و دوربین‌های کنترل سرعت، رنگ‌آمیزی معابر و پیاده‌روها، روشنایی و نورپردازی بولوارهای سطح شهر و... از جمله پروژه‌های اولویت‌داری است که باید هرچه سریعتر با انتخاب سرمایه‌گذار تعیین تکلیف شوند. همچنین اگر طرحی برای سرمایه‌گذار توجیه‌پذیر نیست، خود شهرداری باید مستقیما وارد عمل شود.
حیدری، دکه‌های سطح شهر، کافه دوچرخه‌ها، فضاهای ورزشی، میدان میوه و تره‌بار، مجتمع خلیج فارس، ساخت بازارچه موقت، ساماندهی بازارچه ماهی و میگو، ساماندهی جمعه بازار، گذر ادیان، آرامستان، پایانه مسافربری، اسکله‌های تفریحی، چرخ و فلک و... را از جمله مواردی عنوان کرد که طی هفته‌های آتی بایستی توسط مدیران و مسوولان شهرداری تعیین تکلیف شوند.
شهردار بندر بوشهر، سستی و اهمال در کارها و پروژه‌ها را در تضاد با منافع مردم خواند و افزود: ما آمده‌ایم تا جهادی کار کنیم و خدمتگزار مردم باشیم، بنابراین امسال از هیچ مدیری اهمال و یا کوتاهی پذیرفته نیست و کسانی که نتوانند پابه‌پای مجموعه حرکت کنند، بدون تعارف کنار گذاشته می‌شوند.
حسین حیدری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری  درخصوص جهاد تبیین، تاکید کرد: نقش روابط عمومی و سازمان فرهنگی شهرداری در فرهنگسازی، تبیین و اطلاع‌رسانی پیشرفت پروژه‌ها، نقشی بی‌بدیل است و انتظار داریم این حوزه‌ها تقویت شود تا عملکرد شهرداری و تلاش شبانه‌روزی فرزندان و خادمان مردم به استحضار عموم برسد.
وی در پایان با اشاره به حضور نیروهای جوان و انقلابی در مجموعه مدیریتی و لزوم ایجاد انقلاب در فعالیت‌های شهرداری، تصریح کرد: خلاقیت، نوآوری و ابتکار باید در دستور کار قرار گیرد و مدیران باید تلاش کنند تا فعالیت‌های شهرداری از هرس درختان و رنگ‌آمیزی جدول‌ها گرفته تا انجام پروژه‌های بزرگ با نوآوری همراه باشد.

 

گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۴۱
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۴۳۴
کد خبر : ۲,۹۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید